بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
افزایش مازاد ارزش پرتفوی بورسی این سرمایه‌گذار؛

۵ستون "وپترو" برای رستگاری

با توجه به بهای تمام شده ثبت شده یک هزار و ۲۶۲ میلیارد ریالی، مازاد ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت به ۲۵ هزار و ۱۸ میلیارد ریال رسید.
کد خبر : ۲۲۱۹۲۳

افزایش ۵.۲۰۰ هزار میلیارد ریالی مازاد ارزش پرتفوی بورسی شرکت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر اساس گزارش صورت وضعیت پرتفوی خرداد ماه ارائه شده توسط شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی، ارزش روز پرتفوی بورسی این شرکت در پایان این ماه به بیش از ۲۶ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال رسیده است.

با توجه به بهای تمام شده ثبت شده یک هزار و ۲۶۲ میلیارد ریالی، مازاد ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت به ۲۵ هزار و ۱۸ میلیارد ریال رسیده و این در حالی است که این مبلغ مازاد در پایان اردیبهشت ماه معال ۱۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال بود و به این ترتیب و با توجه به رشد قیمت‌ها در یک ماه گذشته، شاهد افزایش ارزش روز پرتفوی بورسی این شرکت به مبلغی در حدود ۵۲ هزار میلیارد ریال و معادل ۲۵ درصد هستیم.

لازم به ذکر است، مبلغ مازاد محقق شده این شرکت در بخش شرکت‌های زیرمجموعه بورسی عمدتا از محل سرمایه‌گذاری در سهام ۵ شرکت محقق شده که جزئیات آن در جدول زیر ارائه شده است:

افزایش ۵.۲۰۰ هزار میلیارد ریالی مازاد ارزش پرتفوی بورسی شرکت

همچنین ارزش پرتفوی غیربورسی این شرکت در پایان خرداد ماه معادل یک هزار و ۷۹۳ میلیارد ریال است. مهم‌ترین شرکت غیربورسی این شرکت سرمایه‌گذاری، سرمایه گذاری هامون کیش با مالکیت ۹۹ درصدی و بهای تمام شده ۶۹۹ میلیارد ریال است.

لازم به ذکر است، در ماه گذشته شاهد فروش سهام و یا محقق شدن سود سهام شرکت‌های سرمایه پذیر نبوده ایم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر