"انرژی" سود می دهد
شرکت بورس انرژی زمان پرداخت سود را مشخص کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت بورس انرژی برنامه زمانبندی پرداخت سود را تعیین کرد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ لغایت ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ میتوانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.
همچنین، سود سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ لغایت ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ قابل دریافت است.

گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس در گفتوگو با بورس نیوز مطرح کرد:
به بورس میآییم اما... کارشناس بورس انرژی در گفتوگو با بورس نیوز مطرح کرد:
وجود کرونا وعدم ثبات در بازار نفت کارشناس بورس انرژی در گفتوگو با بورس نیوز مطرح کرد:
۵۳۳ شرکت نفتی در معرض ورشکستگی
نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان فراوردههای نفت، گاز و پتروشیمی در گفتگو با بورس نیوز پاسخ داد:
تاثیر ریزش قیمت نفت بر پالایشی ها مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس در گفتوگو با بورس نیوز مطرح کرد:
به بورس میآییم اما... کارشناس بورس انرژی در گفتوگو با بورس نیوز مطرح کرد:
وجود کرونا وعدم ثبات در بازار نفت کارشناس بورس انرژی در گفتوگو با بورس نیوز مطرح کرد:
۵۳۳ شرکت نفتی در معرض ورشکستگی
نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان فراوردههای نفت، گاز و پتروشیمی در گفتگو با بورس نیوز پاسخ داد:
تاثیر ریزش قیمت نفت بر پالایشی ها ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه