بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

"لپارس" در مسیر پرداخت سود

شرکت کارخانجات پارس الکتریک به سهامداران سود پرداخت می کند.
کد خبر : ۲۲۲۰۵۴
نویسنده :
مینا علیزاده
به گزارش بورس نیوز، شرکت کارخانجات پارس الکتریک زمانبندی پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ را تعیین کرد.
 
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی در دی ماه و سهامداران حقوقی در بهمن ماه سال جاری می‌توانند نسبت به دریافت سود مذکور اقدام کنند.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
زیر سوال رفتن شاخص‌های سرمایه‌گذاری توسط سهامداران
با تعطیلی و اجاره‌دادن انبار‌ها به شرکت‌های دیگر رقم می‌خورد؛
زیر سوال رفتن شاخص‌های سرمایه‌گذاری توسط سهامداران "لپارس"
زیر سوال رفتن شاخص‌های سرمایه‌گذاری توسط سهامداران
با تعطیلی و اجاره‌دادن انبار‌ها به شرکت‌های دیگر رقم می‌خورد؛
زیر سوال رفتن شاخص‌های سرمایه‌گذاری توسط سهامداران "لپارس"
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
زهرا
Hong Kong
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
سلام شرکت یه شماره داده که اصلا جوابگو نیستن سود را چطور بگیریم
مجیددرویشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
خواهشا یه فکری برا سهامدارها بردارید ابروی هرچی سهامه بردید ۳۰۰میلیون منو خوردید ............. شما و زن وبچه هاتون باشه انشاالله پول دارو ودرمان .............. بشه به حق اباالفضل
مهدی رسولی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
سلام من سودمجمع سلامم رو نتونستم بگیرم چه جوری میتونم اقدام کنم
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
سود نمیدن این نامردای .....خور من زنگ زدم گفتن بانک برین رفتم اثری نبوود
الهه امیرمعینی
Germany
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
با سلام . سود لپارس برای من واریز نشده .
رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
سودسهام ازکجابایدبگیریم منم نگرفتم راهنماییم کنید لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
سلام از ساا۱۳۸۲سود سهام نگرفتم به کجا باید مراجعه کنم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
فقط خدا کنه پیامو اون بازیگر و حقوقی سهم ببینه که نفرین من وهزاران نفر دیگه پشتشونه بیچاره شدیم با سهم لپارس ۷۰ درصد ضرر رو کجای دلم بذارم تمام زندگیم نابود شد پولم که رفت بماند تاثیرش تو زندگی شخصیمم بود و به نابودی کشوند خدا کنه زن و بچه هاتون غده سرطانی بگیرن به حق ۵ تن ،،،الهی که به زمین گرم بخورید
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
فقط خدا کنه پیامو اون بازیگر و حقوقی سهم ببینه که نفرین من وهزاران نفر دیگه پشتشونه بیچاره شدیم با سهم لپارس ۷۰ درصد ضرر رو کجای دلم بذارم تمام زندگیم نابود شد پولم که رفت بماند تاثیرش تو زندگی شخصیمم بود و به نابودی کشوند خدا کنه زن و بچه هاتون غده سرطانی بگیرن به حق ۵ تن ،،،الهی که به زمین گرم بخورید
عادل ناظمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
سلام واسه سود ۱۴۰۰ که گفتید در امور سهامداران ثبت بشه بنده نتونستم ثبت کنم چکار باید بکنم
عادل ناظمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
سلام واسه سود ۱۴۰۰ که گفتید در امور سهامداران ثبت بشه بنده نتونستم ثبت کنم چکار باید بکنم
عادل ناظمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
سلام واسه سود ۱۴۰۰ که گفتید در امور سهامداران ثبت بشه بنده نتونستم ثبت کنم چکار باید بکنم
حسين كرمي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
................
حسين كرمي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
.................
حسين كرمي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
.............