بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
این هفته بازار بیشتر درگیر اخبار و شایعات سیاسی است تا آماراقتصادی. از اینرو نوسان قیمت جهانی نفت در محدوده ۳۴ تا ۴۳ دلار محتمل است.
کد خبر : ۲۲۲۰۸۰


 برای بازار انرژی این هفته سه خبر زیر بر این بازار اثر گذار هستند

۱. روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران شاخص‌های اقتصادی از سوی دولت چین منتشر می‌شوند، بازار به این خبر تاکنون واکنش منفی نشان داده است از سویی دولت چین قرنطینه را در پکن شروع کرده است هر نوع کاهش در آمار این شاخص‌های مهم اقتصادی چین کاهش قیمت جهانی نفت را بدنبال دارد.



۲. روز چهارشنبه ساعت یک بامداد بوقت ایران بولتن آماری اداره مدیریت انرژی امریکا منتشر می‌شود این گزارش میزان عرضه و تقاضا در بازار را ارائه می‌کند که از این آمار می‌توان سطح تولید و نوسانات بازار را تخمین زد.



۳. خبر ساعت ۱۹:۰۰ به وقت ایران درمورد میزان ذخیره نفت خام از سوی اداره انرژی امریکا، نوسانات شدیدی در بازار نفت ایجاد می‌کند. (این خبر آماری بیان کننده؛ تغییر در تعداد بشکه‌های نفت خام که طی هفته گذشته در انبار‌ها توسط شرکت‌های تجاری ذخیره شده است).

درصورت افزایش بیش از حد انتظار بازار، احتمال کاهش جهانی قیمت نفت وجود دارد در غیر اینصورت نفت به روند صعودی ادامه می‌دهد.

پیش بینی قیمت جهانی نفت
این هفته بازار بیشتر درگیر اخبار و شایعات سیاسی است تا آماراقتصادی. از اینرو نوسان قیمت جهانی نفت در محدوده ۳۴ تا ۴۳ دلار محتمل است.


این احتمال وجود دارد که هر نوع خبر یا رویداد این تحلیل را رد یا تایید کند تحلیل بالا، هیچ گونه آموزش یا سیگنال نیست.

علی حیدری کارشناس بازارهای مالی 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر