بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

کارگزاری‌ خود را که امروز با مشکل مواجه بود، معرفی کنید

کد خبر : ۲۲۲۳۵۴
نویسنده :
شما بگویید
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
علي
Singapore
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
با سلام
کارگزاري مفيد چند روز است که دچار مشکل است و سامانه ايزي تريدر دايما مشکل دارد!!
ناشناس
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
تنها قسمت مفید که درست کار میکند دریافت وجه است هیچ خطایی ندارد خرید وپویا تا روز شنبه در سبد من بود ساعت 10 صبح شنبه غیب شده و تا کنون پیدا نیست و جوابگوی کارشناسان توجیه مشکل است و سرکاری ........
ناشناس
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مفید سایت مشکل داره و اطلاعات نمیاره اما با موبایل میشه وصل شد و سفارش زد. وپویا دو روز در لیست سفارش من با خطا در سفارش وجود داشت اما الان نیست و خرید انجام نداد.
آرش
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
بدون هیچ رقیبی، آگاه مزخرف ترین کارگزاری ایران
محسن وفایی
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
واقعا این دولت کجاست کسی نیست پیگیری کنه کارگزاری آگاه داره ب ما ضرر میزنه چرا بداد مردم نمیرسید خدا لعنت کنه بعتونو
ناشناس
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
میرانِ کارگزاری های آگاه و مفید، قطعا در آینده در مسیر اختلاسگران پیشرفت چشمگیری خواهند داشت.
Nr
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
سلام،این وادی هم مثل بقیه مسایل جامعه فقط حق مردم را خیلی شیک ومجلسی ضایع می کند وهیچ کس هم پاسخگو نیست وهمچنان حق مردم را می خورند
کارگزاری مفید خرید عرضه اولیه وپویا را خیلی خوشگل از من وبقیه ضایع کرد واصلا پاسخگو نیست
آخه اینکه صرفا بگین سیستم مشکل داره جواب خسارت مردم هست
بهنام
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
آنلاین کارگزاری آگاه در روز عرضه اولیه سیتا هم خراب بود و اصلا بالا نمی آمد تلفن هم میزنی گذاشته اند روی اشغال که امکان برقراری تماس نباشد هیچکس هم پاسخگو نیست، دوستان بنده چندبار از این کارگزاری به سازمان شکایت کرده اند اما فایده ای نداشته است، نمیدانیم تاکی این وضعیت ادامه دارد و به کجا باید شکایت ببریم
ناشناس
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مفید دقیقا مانند پراید شده تصادف با یه الاغ برابر است با چپ کردن و مچاله شدن. تجربه کردم
محمدرضا
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
عنوان بهتر اینه: یک کارگزاری که درست کار میکنه و به مشتریاش اهمیت میده نام ببرید فقط یکی! اگه تونستین!!
ناشناس
Germany
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
لعنت به مفید
ناشناس
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
بهتر نیست مفید بسته بشه تا درست بشه آخه در کجای دنیا ماشین در حال حرکت را تعمیر می کنند احتمالا فقط در ایران. تغییر کارگزار هم مشکلات خرید بعدی سبد دارد
ابوذر
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
واقعا افتضاح شده
ناشناس
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
واقعا تنها بخش سامانه معاملات مفید که دقیق و درست کار می کند دریافت وجه است که زیر یک ثانیه پول مشتریان را می بلعد خدا نکنه پول خودت را بخوای بگیری هفت خوان رستم
ناشناس
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
لعنت به مفید ...... غارتگر
ناشناس
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
#مفید_یعنی_افتضاح
ناشناس
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اتفاقا همونشم چندروزه مشکل داره.وپول ازحساب کم میشه نمیشینه توحساب میگن 72ساعت دیگه برمیگرده..
علی
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
دوستان منم مفید بودم... خیلی راحت رفتم یه کارگزاری دیگه... وقتی همه همین کار بکنند مفید به جزای اهمال کاریش میرسه... تغییر ناظر بدید
فاطمه شهری
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
وقتی میخاهی واریز بزنی به ثانیه انجام میشه ، اما امان از وقتی که برداشت داری
مگه پولت رو میدن
تو روز روشن دزدی میکنن
لعنت به مفید
#مزخرفترین-کارگزاری-مفید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
با عرض سلام، وقتی فقط چند کارگزاری فعال و به اصطلاح رتبه بالا در کشور داریم که زحمت میکشند و هر روز بروز رسانی میکنن و فقط کارمزد میگیرند چه فرقی می‌کنه اسم کدومشون و بیاری و نیاری ی چیزی مثل ایزی تریدر مفید فقط اسمش قشنگ هست ولی هر روز با مشکل مواجه هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
آگاه داغوووووونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
آگاه افتضاحه
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
آگاه ه ه ه ه هه
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
باسلام،قوه ی قضاییه میبایست ورود کند،کارگزاری آگاه سنگین به مردم ضرر زده،خصوصا هنگام اصلاح و کسانی که میخواهند نقد شوند ویا تغییر سبد بدهند، معاملات بورس تا رفع موانع میبایست متوقف شود،معاملات امروز که کلا باید باطل بشه،
عصباني
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
اگاه سر كاربرش رو با وعده وعيد شيره ميماله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
اگاه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
مفید
saadat
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
كارگزاري مفيد بخاطر مشكل سيستمي يك روز 50 ميليون پول من را بلوكه كرد و من هيچ سهمي نتونستم بخرم. روزي گه همه سهام ها 5% مثبت خورد. آيا كاگزاري ضرر اون روز من را تقبل مي كنه؟!!!!!
مشتری مغموم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
دوستان سلام
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحس مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران،کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
الینا
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آگاه خیلی افتضاااااااحه همش هنگگگگه نمیاد بالا سایتش
ناشناس
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
سلام دوست عزیز به نظر من بهترین کار ترک آگاه هست
امیری
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
ای کاش مشکل فقط عرضه وپویا بود!!
یه هفتس بخاطرعدم بروز رسانیها در طی روز بارها وبارها خرید وفروشهای نابجایی انجام دادم ک تو سبد۵۰۰م حدود۹۰م ضرر دادم وخیلی ناکارآمدیهای ریز ودرشت!!!
بنظرم آگاه اگه نمیخاد پرو بازی دربیاره وواقعن بدنبال جبرانه متناسب با پرتفوی هرکاربر جبران کنه؛
در غیر اینصورت جدی "باید کوچ کرد که هم برای آگاه "وهم سایر کارگزاریها درس عبرت باشه
قویا خاهش میکنم در صورت کم کاری آگاه"بفکرتغییر کارگزاری باشید اگر ک لایق احترام هستید'''
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
این چه گند کاریه هستش واقعا داریم ضرر میدیم از صبح با تریدر مفید درگیر هستیم یکبار هم نتونستیم وارد سامانه بشیم ای لعنت به این کارگزاری ها که فقط کارمزد خوب کم میکنن لعنت به کارگزاری مفید، خستمون کردید تو همه چیز گند زدید به زندگی مردم
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
سلام
سامانه مفید آنلاین که چند روزه برای بروزرسانی از مدار خارج شده وسامانه ایزی تریدر که افتضاحه بالا نمیاد .
کاش به داد ما می رسیدید .
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
با سلام ايزي تريدر كارگزاري مفيد چندمدتي در ابتدا وقت در صب باز نمي شه وبد از مدتي ك باز ميشه قيمتي ك در ايزي تريدر نمايش داده مي شه با قيمت سايت بورس متفاوت يعني ايزي تريدر ديرتر اپديت ميشه ابتدا فك كردم مشكل از گوشي يا اينترنت من ولي چند تن از دوستان من هم همين مشكل داشتن ك باعث ميشه انجام معاملات ب صورت بر خط انجام نشه متاسفانه
مشتری مغموم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
دوستان سلام
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی یکماهه)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحس مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران،کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
ناشناس
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آگاه بایدبخاطر ثبت نامهای بیشتر از ظرفیتش جوابگو باشه
بخاطر حرص این کارگزاری ماباید متضرر شیم
کسی تواین خراب شده نیست ک بیاد از آگاه حساب بکشه
جواب آگاه وسایرین یه کوچ تاریخی وتحریم آگاهه" بااینکار حساب دست بقیه هم میاد، اگر مثه ایرانخودرو وسایپا باز یه عده بیفکر و بی لیاقت اتحاد دیگرانو خراب نکنن
لیاقت خودتون رونشون بدین
مجدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
مدتی است دو کارگزاری عمده یعنی مفید و آگاه به انحاء مختلف در کار سهامداران ایجاد اختلال می کنند و در روزهای اخیر به اوج رسیده است.
به نظرم سازمان بورس باید معاملات را متوقف کند و جریمه سنگینی از این دو کارگزاری و دیگر گارگزاری های بی مسئولیت از جمله فارابی دریافت کند. بنده عضو هر سه هستم و هر کدام به گونه ای باعث خسارت و نارضایتی ام شده اند.
سعید برقعی
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
با سلام

کارگزاری رضوی بدون اطلاع قبلی سامانه معاملات را برای هوطنان خارج از ایران بست ...

واقعا جای تاسف داره

تکلیف دانشجویان و مسافرانی که کد دارند و ساکنین خارج از ایران چه میشود

آیا این راه کار مناسبی برای ایمن سازی سایت کارگزاری است؟ آن هم بدون اطلاع و حداقل باز گذاشتن آی پی مشتریان!

چه کسی مسیول ضرر و زیان ما است؟
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
مثلا اسم کارگزاری رو بیاریم درست میشه؟؟؟؟!!!!!
کارگزاری نهایتنگر
پیگیری کنید
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
چند روز است که کارگزاری آگاه و کارگزاری مفید در ساعت عادی بازار از ساعت هشت و نیم صبح الی دوازده و نیم اصلا غیر قابل دسترسی است . و سفارت افلاین را هم انجام نمی دهند . نه با موبایل ، نه با آیپد ، نه با تبلت ، نه با لب تاب ، نه با کامپیوتر ! ولی در کارگزاری های کوچکتر به معنی با جمعیت کمتر همه چیز عادی بوده است . پس کاربران عزیز باید به کارگزاری های دیگر مراجعه کنند .
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
من هم از آگاه استفاده میکنم و هم از مفید. هر دو طی روزهای گذشته مشکل داشتند که مشکلات آگاه خیلی بیشتر بود و تقریبا اصلا اجازه ورود نمیداد. نه نسخه موبایل و نه نسخه کامپیوتر. ولی مفید با تاخیر و مشکل وصل میشد
حسین
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
ممنون از شما دوست عزیز،
یک نقد بی طرفانه نوشتید.
من هم مثل شما، خودم مفید دارم و دوستم آگاه که برای اون هم سهم میخرم.
مفید بدون مشکل نیست اما چند سامانه داره، ایزی تریدر پر مشکلترینشون هست. من از بقیه سامانه ها مثل مفید آنلاین و آنلاین پلاس استفاده میکنم.
و تا حالا نشده که حتی یک دقیقه دسترسیم کلا قطع شده باشه.
ناشناس
Finland
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
مفید ما را کلافه کرد سازمان بورس مگر شما ناظر نیستی؟ همه سامانه این کارگزاری با تاخیر و داده های متفاوت وخرید در قیمت متفاوت از سایت بورس . برای 2 ریال گرانفروشی سازمان عریض و طویل تعزیزات و..... ولی مثل روز آشکار همه تماشاچی.
مشتری مغموم
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران،کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری "نان خور" کارگزاری ها هستند.
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
با سلام کارگزاری نهایت نگر از قبل از عید 99 هی هنگ می کند واطلاعاتش همیشه از بازار عقب است طوری که قیمت ها معامله گر را اشتباه می اندازد خیلی وقت ها ادم نمی تواند سفارشات را ویرایش یا حذف نماید که باعث ضرر و زیان زیادی میشود با نشکر لطفا اطلاع رسانی فرمایید
حمید کاوشی ملی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
با کارگزاری آگاه هیچ کاری نمی‌توان انجام داد از هفته قبل تا به حال
فقط خواهش میکنم بیش از این به مردم زرر نزنید.و خواهشن مقام مسئول که به فکر مردم بدبخت هستش رسیدگی‌کنه. ممنون.
raoof
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
آین پیگیری و بررسی ها باید قبل از جذب هزاران مشتری که با هماهنگی پیشخوان دولت به کام گرفتاری کارگزایها می رفتند، انجام میشد.
کارگزاری آگاه که قبل این داستانها هم به سختی در زمان معاملات راه میداد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
اگاه صاحب مرده
محمدرضا
United Arab Emirates
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
آگاه نباید این همه کد جدید بده...شلوغ ترین کارگزاریه..معلومه نمیتونه دیگه خدمات بده
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
کارگزاری مفیذ که چند روزیست مشکل داره امروز هم بعد از ساعت معاملات درست شد که بی فایدست .
درخواست تغییر کارگزاری سهام دارا یکم رو هم چند روزیه که گذاشتم ولی تا حالا بی تاثیر بوده به پرتفوی من اضافه نشده .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
کارگزاری مفید شده هنگ های پشت سر هم , تاخیر بسیار زیاد در سفارش خرید و فروش که منجر به ضرر میشه
البته اگر تاثیر داره به گوششون برسونید که باید از اتفاقی که برای آگاه افتاد بترسید چون تعداد کاربران مفید بسیار زیاد هستند و اگر نتونن مشکلات سامانه معاملاتی و پشتیبانیشون رو حل کنند؛ به یکدفعه یوزرها میپرن به همین راحتی
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
سلام،در مورد آگاه کسی جواب گو نیست متاسفانه،کاش یکی پیدا میشد میگفت علت واقعی چیه و کی درست میشه
م.د
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
بهتره کارگزاری‌های با عملکرد خوب معرفی بشن تا کسانی که تو تله آگاه و مفید افتادن خودشون رو نجات بدن و گرنه کارگزاری‌های ضعیف که مشخص هستن
مشتری مغموم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
دوستان سلام
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم و خسارت خود را دریافت کنیم؟ یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی یکماهه)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحص مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران،کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
سامان
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
1......... ..... .....ا رو

2.حتما باید از این خراب شده بیایم بیرون
دلیل:
دراینده ب مشکل بیشتری میخوره

3.......ا فک کردن مردم خرن به ......... خندیدین .........ها

4.حتنا باید ورود کنن و جد و ابادشونو به ......... بدن تا درس عبرتی باشد برا بقیه .....
محمد کرمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
سلام کارگزاری آگاه افتضاح شده الان یک هفته است همه سرکار هستند. هيچ کس هم جوابگو نیست.
اشتری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
امان از دست تامین سرمایه نوین
بدبخت بازار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
کسی نمی خواد به این کارگزاری آگاه ورود کنه/ چرا انقدر دارن اذیت می کنن / ی عرضه اولیه توپ از دست من پرید
یک بازاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
انقدر دلم خنک شد که نرخ کارمزدها کم شد برای اون سه تا غولی که خاک بر سرشون بشه
همیشه قطعن
کارگزاری آگاه
مفید
فارابی
فقط ادعا دارن
یک متعجب
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ایا گیج زدن اپراتورهای کارگزاری ها با هسته معاملات رابطه ای مستقیم داره
عزیزان سوال میپرسیم جواب بدید، ما مثل مسافر میمونیم، کلی راه می گذرونیم تا به شما میرسیم
خداروخوش نمیاد که با اخم و دعوا حرف می زنید، بابا حقوقتون از کارمزدهای ماست
یکی پشیمان از دیار فارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
حقوقتون ما میدیم بعد بی اعصابیتون برای ماست
کارگزاری فارابی، دعوا داری، مگه دبستانه؟؟؟؟
ممدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
فارابی باید اسم خودش رو بزار گلابی
آبروی فارابی رو که بردید هیچ، انقدر هر روز فوحش حواله میشه که معلوم نیست به کارگزاری ها می رسه یا به قبر خود فارابی حواله میشه
شاهرخ شریفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
منم مانند بقیه دوستان کارگزاری مفید دیگه شورش رو در آورده الان یه هفته است که خراب است وپویا رو صبح ثبت سفارش زدم توی سیستم هم پیغام ثبت رو داد ولی بعدازظهر پیام منقضی شد رو نشون من داد این چه کلاهی است که سر ما سهامداران میگذارن ما توی این مملکت دیگه به چی باید اعتماد کنیم خواهشا پیگیری کنید اکر به این شکل باشه ما عرضه اولیه ها رو از دست میدیم باید این گارکزاریها خسارت این چند روز معامله ما رو جبران کنند اونم با فشار مسولین بورس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
مفید افتضاح است واقعا شورش رو در آوردن با این کارگزاریهای قلابی
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
مفید هر چند دقیقه یک بار هنگ میکنه خیلی کند کار میکنه خیلیییییییی
حرومشون باشه این کارمزدی رو که میگیرن
ناشناس
Germany
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
به جای معرفی بدها یه نظرسنجی بزنید خوب ها رو معرفی کنیم وگرنه خواجه حافظ هم میدونه آگاه و مفید و فارابی، نوبتی هنگن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
آگاه و مفید نتیجه انحصار هر دو فقط کاربر اضافه میکنند بدون بستر سازی مناسب و توسعه زیرساخت مورد نیاز. تاسف برانگیز است و فریادرسی نیست.
سعید
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
پول که خوب میگیرن و اصلا اختلالی نیست!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
مفید افتضاحه از هفته پیش ایزی تریدر سامانه معاملات آنلاین قطعه و بندرت وصل شده عرضه اولی وپویا هم سر تمام مشتریان را کلاه گذاشتند و بعد بلوکه کردن پول و ثبت سفارش یکمرتبه لغو کردند.واقعا حق معاملات و در آمدی که از ما می چاپند حلال و وجدانیه
raoof
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
کارگزاری سهم آشنا هم از ساعت 11 به بعد قفل شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
لعنت به آگاه داغونمون کرد
rrrrrrs
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
سلام
آقا این خط این نشون
دلیل خطای ناگهانی کارگزاری آگاه و از مدار خارج شدنش در صبح روز عرضه اولیه و پویا و کند شدن بعضی دیگر از کارگزاری‌ها از جمله مفید که تا کنون هم ادامه داره فقط برای خالی کردن سهام بعضی از شرکت های بزرگ که در بعضی از کارخانه های خاص یا شرکت های خاص سهامدار هستن و نمیخوان حباب رو تحمل کنند و اون حباب رو روی دوش ما سهامدار خرد بریزن و خودشونو خلاص کنند چراضرر بدن وقتی میدونن حباب داره و نمیخوان این حباب گریبانگیر اونا هم بشه به همین دلیل با یکدیگر سازش کردن چه بگم هسته‌ها قلات اختلال داره تا بتونن سهامشون رو بفروشند بعدش میگن که آره درست شد حالا دیگه میتونید تو سامانه خرید و فروش کنین و وقتی هم که میریم می‌بینیم که آره هر سهمی منفی ۴۰ درصد منفی ۳۰ درصد خوردیم و اونوقت آقایان باید از کانادا دعوت کنی برگرده به ایران.....
rrrr
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
آگاه
سلمان
Singapore
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ضرر و زیان این چند روزه کارگزاری آگاه به سهامداران فقط در عرضه های اولیه خلاصه نمیشه وقتی کل سیستم معاملاتیش مختل شده باید یک محکمه صالحه به این ضرر و زیان مارسیدگی و شرکت کارگزاری آگاه ناآگاه را مکلف به جبران خسارت نماید بسته هایش هم بماند برای خودش مردم پول میخواهند
سلمان
Singapore
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ضرر و زیان این چند روزه کارگزاری آگاه به سهامداران فقط در عرضه های اولیه خلاصه نمیشه وقتی کل سیستم معاملاتیش مختل شده باید یک محکمه صالحه به این ضرر و زیان مارسیدگی و شرکت کارگزاری آگاه ناآگاه را مکلف به جبران خسارت نماید بسته هایش هم بماند برای خودش مردم پول میخواهند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
فقط آگاه که گند زده به همه چی.. انگار این مملکت صاحب نداره
زانیار علیمرادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
واقعا در ایران هیچ چیز پایه واساس اصولی و دقیقی نداره یه سری احمق و بیشعور کار گزاری رو اداره میکنن که لیاقت چوپانی هم ندارن .6 روزه که نتونستم وارد صفحه م بشم کاش که هرچی مسئول بیلاقت و بیشعور هست نیستو نابود بشن
ناشناس
United States of America
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگاه خراب است و میگن درست شده توهین به کارگزاران ساعت ها منتظر وصلی اگاه .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری های بزرگ ایران آلوده به بد افزار یا ویروس شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مفید افتضاح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری مفید افتضاح شده
...
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مفید افتضاح
نسرین ناصری
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری آگاه از چهارشنبه4 تیر تا الان 9 تیر گذشته از دسترس خارج شدهوکلی به ما ضر ر زده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
وای ازدست این اگاه.بخداتوی بازاربدنمیتونی سهم بعگفروشی.توی بازارخوب هم نمیتونی سهم بخری.سهم که بفروشی عصرپولش به حسابت میاد
حسین بنیآدم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
سلام اگاه که افتضاحه من که اصلا راضی نیستم در اسرع وقت گارگزاریمو عوض میکنم.
ناشناس
Hong Kong
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری مفید چرا دارایکم خریداری شده منو از برنامه آیوا تو پرتفوی نمایش نمیدی الان یکهفته هست تغییر کارگزاری دادم پشتیبانی هم که هزار ماشاالله یکساعت پشت خط هستی آخرشم میگه باید صبر کنی آخه چرا باید پشتبانی انفچقدر ضعیف باشه چطور همراه اول یا ایرانسل ب سرعت وصل میشه اصلا من می‌خوام بدونم خریدم انجام شده یانه ...برنامه که هنگه کسی هم پاسخگو نیست خب چرا از مردم میخوایید سرمایه گزاری کنن تو بورس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری آگاه که در روز عرضه اولیه به مشکل خورد و نتوانستم خرید کنم و تا هفته بعد هم همچنان این ایراد را داشت و ضرر زیادی به من زد.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری مفید بسیار بسیار بد و نرم افزارها در تمام زمانهای حیاتی و مهم به زیان مشتری قفل و هنگه

کارگزاری آ تیه هم در مواقع مهم سفارش خرید و فروش ارسال نمیکند
داود
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری مفید همیشه یهدجاش میلنگه وبه نظرم عمدی هم باشه تا افرادعادی نتوانند درپیشگشایشها شرکت کنند...تواولین فرصت کارگزاریموعوض میکنم یه به کل بابورس خداحافظی ....این نظر بسیاری ازدوستانم هم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگه مملکت صاحب داشت کاری می کرد که کارگزاری هایی مث مفید و آگاه بابت خطاهاشون سر تعظیم جلو مشتریاشون فرود بیارن و عذرخواهی کنند و از جیبشون خسارت بدهند. اما حالا که بی صاحبه من هم اعصابم رو خورد نمی کنم جمع می کنم میرم یه کارگزاری دیگه. دلیلی نداره با گردش مالی میلیاردی در طول یک سال وایسم تو مفید. یه دسترسی تو یه یه کارگزاری دیگه یه تغییر ناظر و خداحافظ نامفید
متال
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
....... کارگزاری اگاه قطه
چه غلطی مکنین پس .............
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آگاه داره اذیت میکنه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
الان یک ماهه که میخوام سهام عدالت بفروشم اما کارگزاری بانک کشاورزی همش میزنه شمارموبایل شما درسامانه معتبرنمیباشد هرکاری هم انجام دادم تغیرنکرد توروخدا کمک کنید خیلی احتیاج دارم به پول فروش 30درصدسهام عدالت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
سلام
این کارگزاری مفید پدر ما رو درآورد درخواست وجه میزنیم فعال نیست عملا دارند با پول سرمایه گزارها کار میکنند فقط میگن درست میشه...آقایون سازمان بورس چرا برای کارگزاریها قانون سخت وضع نمیکنید که هر روزش رو باید خسارت بدهند آخه این چه وضعی هست اصلا نظارت نیست جواب سربالا هم میدن...به داد سهامدارها برسید.
انا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری مفید اصلا تلفنهارو جواب نمیده و شکایت رو هم جواب نمیده. سهام دارا یکم من با اینکه تغییر کارگزار دادم اصلا قابل مشاهده نیست.باید قوه قضاییه رسیدگی کنه به این وضع. ضمنا اپ سیگنال هم که احراز هویت غیر حضوری رو برای من نتونست انجام بده پول من رو برنگردوند با اینکه چندین بار انصراف دادم .
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مفید افتضاح
لطفا کارگزاریهای بدون مشکلو معرفی کنید
انا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری مفید اصلا تلفنها رو جواب نمیده وبه شکایات هم رسیدگی نمی کنه.
مهران رشدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری آگاه
خیلی ضرر زدن و با اینکه این کار شبیه کار عمده چون
میتونستن به اندازه ای که سیستم هاشون و نفراتشون که پاسخگو هستن ثبت نام کنن
و اینکه واسه همچین کارگزاری مهم یک سیستم پشتیبان لازم نیست که در صورت خرابی یا مشکل بندازن رو اون یکی ؟
آیا همه جا همینطوره ؟ کسی هست رسیدگی کنه ؟ یا همه رفیق و آشنای همن ؟
خیلی جاها کسی که ضرر میزنه باید خسارت پرداخت کنه ایا اتفاقی خواهد افتاد ؟!
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری فارابی
فارابی دیروز تا الان بعضی سهمها رو به قینت دیروز نشون میداد و الانم از دسترس خارج شده ! من نمیدونم اینا با این همه پول کارمزد دقیقا چیکار میکنن؟! خدماتیم که ارائه نمیدن! نه اعتباری نه پاسخگویی درستی ! اون از آگاه و مفید ،اینم ازین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگاه
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
سلام مفید اصلا بدرد نمیخوره همیشه قدرت خرید ت ۰ می زنه وعرضه اولیه رو یک سهم کمتر می خره تازه وپیا من ۲۲۹ تا بود فرداش شد ۲۲۸ تا زنگ زدم میگن بوک بیلدینگ همه یک اندازه هستند همسرم کارگزاریش جای دیگس ۲۲۹ تا آریا ۵۷ تا اونه ۵۸ تا پیزد ۱۳ تا اونا ۱۴ تا زیر بار نمی رن من چیزی که می بنم باور کنم یا چیزی که مفید الکی میگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
لعنت به کارگزاری آگاه که اینقدر داعون هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مفید افتضاح شده
خیلی هنگ میکنه
خیلی ازسیستم عقبه
عرضه اولیه را که پول ریخته بودیم ودرخواست راثبت کرده بودیم نخرید
میخوام تغییرکارگزاری بدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مبین سرمایه افتضاح شده جدیدا
م.ا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
دیگه داریم دیوونه میشیم از دست کارگزاری آگاه
مردمو مسخره کردن یه هفتست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
ای بیچاره‌ها دستتون به هیچ جایی بند نیست
جاهد
Canada
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری بانک صادرات از روز شنبه در خارج از کشور قطع است و باعث عدم انجام هر گونه معامله آنلاین شده است وچندین ایمیل هم ارسال شده جواب گو نیستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزار اگاه وترد هفته دوم شد کی میخاد نقص رو بر طرف کوه جا وعده پوچ دادن
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
بابا ماعرضه اولیه وپویا رو از دس دادیم باز فردا هم عرضه سیتا ازدستمون میره یه کارگزاری نباید بتونه تو یک هفته یه مشکل رو حل کنه اونم مشکل بورسی باشه خرید و فروش مردم میلیونی ضرر میدن....باید مسولین و قوه قضائیه ورود کنه ....اه اه اه
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آقا کارگزاری آگاه کارنمیکنه افتضاح مسولین باید ورود کنن کوتاهی میکنن مردم میلیونی ضرر میدن کی جوابگو هس
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آقا کارگزاری آگاه کارنمیکنه افتضاح مسولین باید ورود کنن کوتاهی میکنن مردم میلیونی ضرر میدن کی جوابگو هس
Hamid
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مفید
سمبه پوراصغر
Germany
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
ماهم اگاهی هستیم،تکلیفمون چیه؟
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری آگاه که از روز چهارشنبه تا امروز سه شنبه هفته بعدش هست خراب شده آنلاين کار نمیکنه همش دروغ تحویل می دهند باشگاه و فلان ،جبران می کنیم هم به درد خودشان میخوره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آگاه ورشکستون کرده
قوه قضاییه ورود کند
ناشناس
United States of America
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری ملل پویا هیچگونه خدماتی ارائه نمیدهدوکاربران را سر در گم وحتی پاسخگوی تلفنی هم نیستند
ناشناس
United States of America
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری ملل پویا هیچگونه خدماتی ارائه نمیدهدوکاربران را سر در گم وحتی پاسخگوی تلفنی هم نیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اینها فقط میتونن کارمزدشونو بصورت کاملا حساب وکتاب شده بردارن از سر معامله.اصلا نظارتی هم نیست روی کارشون وخیالشون کاملا راحته
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
هنوز آگاه مشکل داره امروزم عقب موندم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
هر کسی کارگزاری اگاهه حتما باید عوض کنه تا مشتریاشو از دست بده و همونطور که اساسی حال ما راگرفت حالش اساسی گرفته بشه من که عوض کردم اما ضرری که بهم زد بماند
امیدوارم نهادی باشه که به این موضوع ورود کنه و به شکایات مردم رسیدگی کنه
بسته تشویقیشونم بخوره تو فرق سرشون ما نمیخوایم
مهناز
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مفید خیلی اذیت میکنه دایما هنگه لطفا رسیدگی کنید
رها
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگاه داغونه ایپ چه وضعشه
اگاه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
تاکی این مشکل وجودداره پیرشدیم
S
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
همشون مثل همن بدون سرمایه پول بزرگ به جیب میزنن
(همون ماجرای فیلم حمله به وال استریت)
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آگاه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آگاه خرابههههه
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگطاری هم شده مثل خودرو سازی تا گندش در نیاد و چند نفر مثل کارگرای بدبخت زندان نیوفتن و لتو پار نشن هیچکس بهش برنمیخوره!
EBRAHIM
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
باسلام و احترام
نظر به اینکه اینجانب با تعداد زیادی از کارگزاری ها از قبیل مفید ، آگاه ، صبا تامین ، سامان ، نهایت نگر کارکرده ام . هرکدام قطع و وصلی های خودشان را دارند تا الان هیچ کارگزاری تا الان ادعا نکرده 100 درصد قطع و وصلی ندارد .
1- بهترین کار این است که با دو کارگزاری مورد دلخواه خودتان کار نمایید .
2- کارگزاری مفید و آگاه در مجموع از کلیه کارگزاری ها نسبتا بهتر بوده است .
3- این کارگزاری ها با پتانسیل بالایی که دارند مسلما این مشکلات را حل خواهند کرد به روزهایی مقطعی نگاه نکنید چون حجم گردش بالایی از پول جابه جا می شود حتی مسولین این شرکت ها بیان نوده اند برای خرید بهترین سروها هیچ مشکل مبلغی ندارند .
4- آنچه که نوشته شده حاصل 10 سال تجربه در بورس است .
ماجد
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
بعنی به نظر شما ارزش نداره کوچ کنی به کارگزاریهای پایینتر!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
یعنی باید فاتحه بانک مرکزی رو خوند که هیچ نظارتی روی کارگزاریها نداره باید سر در کارکزاری آگاه رو گل گرفت فقط مدیرش میاد زر مفت میزنه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مردم به بازار سرمایه اعتماد کردن و وارد شدند،علیرغم تمام وعده های دروغ دولت ،اگر به اعتماد مردم پاسخ مناسب داده نشه بسیار خطرناک خواهد بود،بازار سرمایه با امنیت ملی گره خورده،این چه اختلالیه که در زمان‌های حساس پیش میاد،و بعد ازمدتی در ست میشه؟ایا عمدی و سازمان یافته نیست،نکنه اینجا هم مافیا بیاد سلطان درست بشه،بازار بزرگ شده مدیریت بازار هم باید بزرگ بشه،چرا در موقع دریافت وجه هیچگونه اختلالی نیست!!؟؟قوه عاقله قضاییه کجایییییید؟
مشتری مغموم
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دوستان سلام
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی یکماهه)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحص مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران،کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
لعنت بر آگاه یه هفته است مشکل داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری ها. در حد توان و ظرفیتشون مشتری پذیرش کنن. ما چه گناهی کردیم
رضا سروی
United States of America
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
سلام
اگاه که افتضاحه بازم نمیاد بالا
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آگاه واقعا حرفی برای گفتن نذاشته.... آقای رئیسی کجایی برادر....
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
فقط فارابی کارش درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
خریدهای دیروزمن کلا از پورتفوی. حذف شده. پرداخت الکترونیکی امروز دردارابی منظور نشده وقار به ترید نیستم. یک هفته قبل برای نماد دارا یکم درخواست تغییر کارگزاری داده‌ام ولی هنوز در پورتفوی منعکس نشده. کارگزاری فارابی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
این خانه از پایبست ویران است چون وقتی امتیاز چنین مشاغل پر درآمدی رو یا در ازای اخذ رانت یا به عنوان دادن رانت به افراد غیر متخصص و کم تجربه اعطا میکنند خوب دیگه نتیجه اش مثل روز روشنه میشه این وضعیت اسف‌بار برخی از کارگزاری‌ها که به جز متضرر کردن مردم دیگه هیچ کاری ازشون برنمیاد تازه چه اسامی هم برا خودشون انتخاب میکنند کاملن برعکس عملکردشون !!!!!!
م ز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
لعنت به کار گذاری آگاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری مفید
از دیروز پول بلوکه شده دارا یکم هم از حسابم خارج شده ومعلوم نیست کجاست کسی هم جوابگو نیست.
ارجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگذاری تدبیر گران اینده همیشه مشکل داره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اقا این چه وضعشه از ایزی تریدر مفید پدر ما رو دارورده چند روزه درخواست وجه اصلا غیرفعاله کی جواب ما رو میده زنگ هم کا میزنی باید یه ۵۰ هزار تومن شارژ از کفت بره بر پدرتون لعنت
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آگاه،واقعا شورشو دیگه دراورده الان یه هفته است که با وقت ‌واعصاب و سرمایه ی مردم بازی کرده
مشتری مغموم
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دوستان سلام
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی یکماهه)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحص مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران،کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
برداشت وجه در کارگزاری مفید عمل نمی کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
خداروشکر اگاه کلا تعطیله .وصل نمیشه نه سایت ونه نرمافزار ,کلافمون کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگاه افضاحههههههههه
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
به لطف پروردگار
مديرانِ کارگزاری های آگاه و مفید، قطعا در آینده در مسیرِ چپاول و غارت مال مردم و نیز عدم پاسخگویی، پیشرفت چشمگیری خواهند داشت.
T.Z
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
پروردگارا بازم که آگاه ارور میده یعنی فردا م همیجور بشه و نتونه عرضه اولیه بگیره برام مثل هفته قبل دیگه رفتم از این کارگزاری.قول هایی هم گه داده بودن هیچکدوم محقق نشده که برای جبران پویا!!!!!!!!!
مشتری مغموم
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دوستان سلام
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی یکماهه)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحص مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران،کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
, مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری آگاه واقعا یک هفته است کلا تعطیل کسی هم نیست جواب گو باشه سازمان بورس هم جوابی در این مورد ارائه نمیده سازمان بازرسی هم خبری ندارم از این موضوع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
در سرزمینی که عصا از کور می دزدند آگاه و مفید و فارابی و....باید کارگزار باشند این طبیعی است . بر باعث و بانی اش لعنت !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مفید واقعا نمیتونه ازپس این همه مشتری بربیادوافتضاح شده اصلا
دیرزوتماس گرفتم باپشتیبانی۲۵دقیقه توصف بودم بایدکارگذاریم روتغیربدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری مفید
هرروز مشکلاتش بیشتروتوضیحاتش بی معنی ترمیشه.
امروزهم که کلاتلفنشون رو طوری تنظیم کردندکه یایه بوق میخوره قطع میشه یامیره روی پاسخگو وبعدازکلی زمان که توضیحهات روگوش میکنی،وسط پیامهاشون سکوت برقرارمیشه وبعدم میره رو اشغال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مفید خیلی مشکل داره.از اونور یک ساعت پشت خطش میگه 2 دقیقه دیگه وصل میشه.همش پاسکاری می کنم اینور اونور بجای حل مشکلم
امیر
Germany
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری مفید برای واریز کردن پول به حسابشون هیچ مشکلی ندارند، ولی اگر بخوای از حسابت پول برداشت کنی مشکل فنی داره. کاملا مشخصه عمدیه، چون بقیه قسمت ها بی مشکله. قبلا هم این کار رو میکردند، من معتقدم قوه قضاییه برای این گزارش ها باید ورود کنه و گوش این دزدها رو بپیچونه، مردم احمق نیستند.
موسی رائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آگاه مشکل دارد سایت باز نمیشود
س پ
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مفید هنوز تکلیف خرید وپویا رو روشن نکرده من هنوز نمیتونم ببینم ثبت سفارش وپویاokشده یا نه دو بار هم با مشاورین مفید تماس گرفتم میگن مشکل داره این مشکل کی قراره حل بشه
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری ها هم شدن مثل ماشین های قاچاق اتباع خارجی، بیش از ظرفیتشون و کاربر گرفتن ، باید بر اساس تجهیزات سازمان بورس تمهیداتی برای میزان جذب سهامدار برای هر کارگزاری در نظر بگیرن
سونیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اقتصاد بیدارمشکل داره
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگاه دیروز و امروز بم ضرر زد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری آگاه خیلی اوقات امروز قطعی داشت.
علی
Malaysia
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری اگاه ویران شده نابود شده
سپهر
Finland
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اون ۲ ۳ روزی که آگاه بسته بود هیچی ! از شنبه اقا من ۳ روزه نمی تونم هیچ خریدی بکنم !
ولی فروش به ثانیه انجام شد برام !
من سهم فروختم که عوض کنم الان ۳ روزه که نمی تونم خرید کنم
یا انقدر هنگ می کنه که سفارش ثبت نمیشه
یا اینکه ثبت میشه مگه امکان معامله در این نماد وجود ندارد
یا بلاخره امروز که دیگه همه چی صف بود ثبت شد ولی اصلا نشون نمیداد کجای صفم !
خلاصه که خیلی اوضاع خرابه
هیشکی نه پاسخ گو هستش نه اصلا اهمیت داره برای کسی
من الان این چند روزه حداقل ۱۰٪ سود نتونستم بگیرم و اینکه خیلی از سهمهایی که زیر نظر داشتم دیگه امکان خریدش وجود نداره :(
الان کی و چطور می خواد ضرر من رو جبران کنه ؟؟؟
حتی عذر خواهی هم نمی کنن یا بگن فلان کار رو کردیم دیگه نگران نباشید یا حتی یه پیشرفتی تو سرعت دسترسی و ثبت سفارش ببینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری پاسارگاد هم بعد از ساعت 11 درست کار نکرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
همراه تریدر مفید چندین بار سهم خرید کردم مبلغ از حسابم کم شد ولی پس از مدتی پول به حسابم برگشت که این سبب ضرر خریداران میشود چون همون سهم روز بعد با 6 درصد افزایش قیمت خریدم
سایر کارگذار ها هم بهمین روش را دارن من فکر میکنم که تمام مشکلات عمدی انجام میشه مخصوصا زمانی که سهم ریزش داره
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگاه افتضاح افتضاح
علی ابوالحسنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
باسلام .فارابی .سهم ها ۵ درصد رشد داشته ولی تو پورتفو همه تکون نخوردند.
صادقب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مفید
فیروز مرتضوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری فارابی نه تنها امروز بلکه هر روز مشکل داره ما چهار نفر از اعضای خانواده از کارگزاری فارابی استفاده میکنیم که تصمیم گرفتیم عوض کنیم حتی در پرداخت الکترونیکیشم مشکل داره عرضه اولیه هارم نمیخره مگه میشه همیشه مشکل داشت
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آگاه که داغونه.تو این چند روز کلی ضرر کردم سهامیو که میخواستم نشد بخرم.
مفید هم دست کمی نداره
برای عرضه اولیه سیتا هم تو آگاه درخواست زدم اگه دوباره مثل وپویا نشه هم تو یه کارگزاری دیگه.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری مفید امروز لغو یک سفارش را زدم یک میلیون تومان پول من معلوم نیست چی‌شده نه بلوکه شده نه به دارایی اضافه شده پشتیبانیش هم که همیشه اشغاله
معلوم نیست چی به چیه
اتش
United Arab Emirates
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
سلام کارگزاری فارابی ازدیروزدچارمشکل شده نمیتوانیم وجه واریزکنیم این چه روشی موقعی که لازمه ازکارگزاری استفاده کنیم دچارمشکل میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
عرضه وپویا برا من وهمسرم هم خریداری نشده مفید کلک زده وهیچ مسؤولیتی روهم قبول نمیکنه واقعا متأسفم فقط حق مردم میخورن هیچ کسی هم پاسخگو نیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
من قبلا که زمان فروش دارایکم بود۲میلیون خرید آنلاین حسابم را خواستم شارژ کنم ولی متاسفانه کارگزاری مفید یهویی همه را بلعید وتا حدود یک ماه پولمو پس ندداد وآنموقع که داد دارایکم قیمتش بیش از ۵میلیون شده بود
الهی زهرمارشون الهی حرامشون بخدا هیچ وقت حلالشون نمی کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
من قبلا که زمان فروش دارایکم بود۲میلیون خرید آنلاین حسابم را خواستم شارژ کنم ولی متاسفانه کارگزاری مفید یهویی همه را بلعید وتا حدود یک ماه پولمو پس ندداد وآنموقع که داد دارایکم قیمتش بیش از ۵میلیون شده بود
الهی زهرمارشون الهی حرامشون بخدا هیچ وقت حلالشون نمی کنم
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
من دارا یکم رو برای خودم دوستم از طریق کارگزاری مفید بی دروپیکر خریدم اینهمه مدت پولم بلوکه شده بود الان برای دوستم دارایکم توی سبدش اومده ولی من بدبخت کلا دو میلیونم پریده تا دیروز بلوکه بود ولی امروز دیگه اثری ازش نیست نابود شده معلوم نیست دارایکم برام کارگزاری خریده یانه خیلی آدمای بی مسئولیتی توی این کارگزاری مفید خراب شده وجود داره
نجیب
France
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
با سلام
آگاه جز اعصاب خوردی برای ما هیچی نداشته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
از خدمت رسانی مفید راضی نیستم یکسره قطع میشه یا اصلا اجازه عبور به سایت رو نمی ده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آگاه لعنتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری آگاه واقعا مشکل دارد چرا سهامداران را با قطع و وصل های بیجا اذیت می‌کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آگاه خیلی مشکل داره
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
سلام آگاه منو بیچاره کرد اینقدر قطع و وصل میشد که نفهمیدم تو چه قیمتی خرید بزنم بدترش زمانی بود که میخواستم انصراف بدم هرکاری کردم نمیشد انصراف بدی آخه این کارمزد ها کجا می‌روند اینهمه پول روزانه مگر چقدر اشتغال درست کرده لطفا بهشون بگید باپول یک روز کارمزد بروند از یک کشور پیشرفته تجهیزات اونم با دلار آزاد بخرند فقط از پول یک روز بگذرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مبین سرمایه افتضاهه
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
کارگزاری فارابی ازهمه بدتره جواب گو هم نیست
متضرر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آگاه که مزخرفترین هست و شکی نیست . یکی توضیح بده چطوری میتونیم بریم یه کارکزاری دیگه
درویش
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
با سلام و وقت بخیر، آیا کسی می‌دونه خدمات کارگزاری بانک پاسارگاد خوب هست یا نه؟
مشتری مغموم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دوستان سلام
1-لطفا نظر خود را درباره "کارگزاری آگاه" و مدیران ان بیان کنید.
2-آیا در کارگزاری آگاه بمانیم و معاملات را ادامه دهیم یا این کارگزاری را ترک کنیم؟(دلیل خود را بیان کنید).
3-آیا با ارائه بسته تشویقی(30% مبلغ عرضه اولیه "وپویا" + 50% تخفیف اعتبار 20میلیون ریالی یکماهه)کارگزاری برای مشتریان ،موافقید یا خیر و این را یک توهین به شعور مشتریان محسوب نمیکنید؟ و بنطر شما کارگزاری نباید حداقل به مدت یکسال کارمزد معاملات مشتریان را از 100% رایگان کند؟
4-آیا به ورود قوه قضائیه،سازمان بازرسی کل کشور،دیوان عدالت اداری،ریاست+کمسیون تحقیق و تفحس مجلس به پرونده کارگزاری آگاه موافقید؟(البته بجز نهادهای ناظر مثل:سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت مدیریت فناوری بورس تهران،اداره رسیدگی به شکایات و حمایت های حقوقی، کمیته سازش کانون کارگزاران،هیأت سازش کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران،کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری که نان خور کارگزاری ها هستند.).
بورس دار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کارگزاری مفید بدون هیچ جبران خسارتی به صاحبان سهام خسارت میزند.آیا باید شکایت حقوقی نمود؟قطعا نقص سیستم به نفع عده ای از قبل تعیین شده و دارای رانت ارتباطی میباشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابی خیلی مزخرف شده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابی افتضاح شده
محمد علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بانك توسعه صادرات البته همين الانم قطعه از ساعت ٩/٣٠ قطع شده ضرر و زيان ما به عهده كيست ؟؟؟؟؟
احمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کارگزاری توصعه صادرات هم از کار افتاده....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
سامانه کارگزاری مفید امروز 11 تیر ، به شدت خرابه و اختلال داره.
واقعاً افتضاحه. شورش رو درآوردن.
معلوم نیست این کارمزدا رو کجا خرج میکنن بجای اینکه یکم به زیرساختشون برسن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کارگزاری بانک توسعه صادرات
حسنقلی
-
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
همه این ایرادات برمیگردد به سازمان بورس و اوراق بهادار که مدعی و مکلف به حمایت از حقوق سرمایه گذاران هست و دریغ از اقدامی برای به خط کردن این سامانه های دسترسی برخط و .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
سامانه آنلاین پلاس مفید وارد نمیشه...اگر هم وارد بشه بخوای واریز وجه کنی بانک جواب نمی ده....عرضه اولیه باید لغو بشه....
مهدی
United States of America
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مفید و اقتصاد بیدار امروز مشکل داشتند که اقتصاد بیدار فعلا برطرف شده و مفید اصلا وارد آنلاین نمیشه هنوز. الان ساعت 12:16 11/4/99
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کارگزاری آگاه نمی دونم چرا همیشه قطعه اصلا" نمیشه بازار رو رصد کرد از ساعت 8:30 لغایت 12:30 یک لحظه باز میشه و شما باید مترصد باشید که بمحض باز شدن مثل فلش بپری خریدت رو انجام بدی
هیچی مون درست نیست تا کی باید اینجوری باشیم
کارگذاری فارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابیفارابی واقعا آشغاله
کارگذاری فارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابیفارابی واقعا آشغاله
کارگذاری فارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابیفارابی واقعا آشغاله
کارگذاری فارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابیفارابی واقعا آشغاله
کارگذاری فارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابیفارابی واقعا آشغاله
کارگذاری فارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابیفارابی واقعا آشغاله
کارگذاری فارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابیفارابی واقعا آشغاله
کارگذاری فارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابیفارابی واقعا آشغاله
کارگذاری فارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابیفارابی واقعا آشغاله
کارگذاری فارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابیفارابی واقعا آشغاله
کارگذاری فارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابیفارابی واقعا آشغاله
کارگذاری فارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فارابیفارابی واقعا آشغاله
کارگزاری آگاه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
خوااااااااهش میکنم مشکلات کارگزاری آگاه رو پیگیری کنید.
الان یک هفته هست که مشکل داره و هربار مدیریت کارگزاری فقط عذرخواهی میکنه و برای جبران خسارات وارده به سهامداران،طرح هایی مطرح میکنه که واقعا خنده داره.
ناشناس
United States of America
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کارگزاری آگاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
هم مفید دارم هم آگاه هم مبین سرمایه
هر سه اختلال داشتن درگاه های بانکی هم اختلال داشتن
سیدامیر صدرادینی
Germany
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مدیریت محترم کارگزاری بهمن
باسلام
احتراما با عنایت به عرضه اولیه سیتا درامروز مورخ 11 تیرناه اینجانب سیدامیر صدرالدینی مبلغ حدود د10 میلیون ریال در حسابم شارژ گردید لذا با توجه به اینکه در چند ماه گذشته خود کارگزاری نسبت به ثبت سفارش و خرید عرضه اولیه اقدام میکرد بنده اقدامی نکردم لذا ساعت 15 متوجه شدم کارگزاری متاسفانه خرید نکرده است خواهشمندم جهت تضییع حقوق امثال من توضیحی منطقی ارایه فرمایید. باتشکر 08183135874
مضافا اینکه به کارگزاری تهران زنگ زدم متاسفانه جواب نگرفتم.
س.ک
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
چرا فقط ایزی تریدر مفید اینقدر مشکل داره؟ آنلاین پلاس مفید که برای کاربران آفلاین (مثل دختر کوچکم) هست اصلا مشکل نداره! شاید برای اینکه سرور ایزی تریدر نمیتونه این همه کاربر را با هم مدیریت کنه؟ معمولا قبل از ساعت 8 صبح راحت میشه وارد ایزی تریدر شد. ولی بعد از 8:30 یا 9 دیگه راه نمیده یا اگر وارد شدی خیلی آهسته هست یا هنگ میکنه.
سیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کارگزاری مفید خیلی خیلی داغونه بعد از گذشت 40 روز هنوز یوزر و پسورد من رو نفرستاده هربارم که تماس میگیرم 1 ساعت پشت خط میمونم آخرشم جواب سر بالا میدن. متاسفم واسه این سیستم
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
آگاه بدون هیچ شکی با اختلاف نسبت به مفید مزخرفترین کارگزاری ایران است.
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
امروز کارگزاری مفید از صبح تا ساعت 12ظهربازنمیشدزمانیکه بازشد انتقال آنلاین پول بامشکلات مواجه بود
محمدرضازراعتکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
امروز کارگزاری اگاه خیلی کندبود
محمدکریمی
Germany
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
سلام
کارگزاری مفید امروز راضی کننده نبود
محمدرضا
Netherlands (Kingdom of the)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
سلام، لطفا روال تغییر کارگزار ناظر رو پیگیری کنید که درست شه، الان عملا مثل یک سد مانع میشه آدم کارگزارشو عوض کنه. یا باید بری همه سهماتوی توی کارگزاری جدید یکم بخری یا پاشی بری کارگزاری برگه سهام بگیری یا بری پیشخوان دولت پول بدی!! برگه سهام درگاه ذینفعان سجام هم کارگزاریها قبول ندارن!! پس بدرد چی میخوره؟ کارگزاری که هم که تو همه شهرها نیست!!! بخدا باید سر به بیابون گذاشت!!! واقعا هیچی رو حساب نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مفید امروز کاملا شوت بود. ایزی تریدر یا وصل نمیشد یا اگه وصل میشد واریز وجه نداشت . امروز خیلی از مفیدی ها عرضه سیتارو از دست دادند و طبق روال همیشه مردم ضرر اصلی رو میکنن و هیچ یک از مسئولین ذی ربط مثل همیشه خودشون رو زدن به خواب
علیرضا
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
بله متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو نیست . از مفید باید رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کارگزاری فارابی
هر روز سهمام مثبت میخوره اما جمع سرمایم آپدیت نمیشه چند میلیون کمتر نشون میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مفید امروز برای منم ارسال سفارش خطا زده
مهرداد
Netherlands (Kingdom of the)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
متاسفانه کارگزاری‌های توانمند همگام با استقبال مردم در گرابش به بورس زیرساختهای خود را بازسازی و تجهیز نکدند و اینگونه شده که کارگزی های آگاه مفید مبین و ... در ایفای تعهدات به اعضای خود ناتوان بوده و سبب زیان وارده به اعضا شده اند!!
دولت و سازمان بورس در این خصوص باید مقررات تنبیهی و جبران خسارت از سوی کارگزاری طراحی و پیش بینی نماید تا کارگزاران همواره خود را به روز نگهدارند.
ابراهیم پروانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
سلام الان یک ماهه سهام پونصدی روزدم کارگزاری بانک تجارت یه خبری هم ازش نیست که ببینیم میریزن اصلن ببینم توسایتش ثبت شده یانه اقرارنامه اومد تاییدکردم یه کدرهگیری اومد خواهشن حداقل بگین کارم مشکل داره یانه هرجاپیگیری میکنیم جواب سربالا میدن تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
کارگزاری بانک سامان خرید اولیه را انجام نداده علی رغم اینکه ثبت سفارش داده بود بصورت اتوماتیک
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
ایزی تریدر مفید دیروز اصلا کار نمیکرد در ساعات تعطیل بازار هم یه خط در میان باز میشه
مهدی طهرانی
Syrian Arab Republic
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
برای عرضه اولیه سیتا را از طریق کارگزاری آینده نگر خوارزمی سفارش خرید گذاشتم در سامانه هم ثبت شده بود اما در موقع خرید اعلام خطا سیستم اعلام کردند. سپس ساعت یک ربع به ده شب پیغام می دهند که خطا رخ داده درصدد رفع آن هستیم. تا وقتی کارگزاری ها جریمه سنگین نشوند به روش و راه خود ادامه می دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
کارگزاری بانک ملت همیشه مشکل داره.عرضه اولیه هم که اکثرا نمیخره.از مشتریان زیاندیده کارگزاری بانک ملت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
کارگزاری اگاه امروز 14 تیر هم خرابه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
امروز 14تیر99 آگاه کلا قطع بود
ناشناس
Malaysia
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
کارگزاری پارسیان به بهانه تعداد سفارش بالاتر از موجودی در عرضه اولیه سیتا هیچ خریدی برام انجام نداد
رضا، ناراضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
سلام تراخداکارگزاری ایواپول فروش سی درصدسهامم را99/3/11گذاشتم برافروش خیلی خیلی نیازدارم هرهفته میگن توی این هفته پرداخت میشه امابیش ازیکماه گذشت خبری نیست به کجابایدشکایت کنم
من
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
باید اول بفروشنش. شما باید یقه دولت رو هم بگیری که شما را گذاشته سر کار. مگر کسی هم هست پول نیاز نداشته لباشه. اون هم ایرانی !!!!
رضا، ناراضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
سلام تراخداکارگزاری ایواپول فروش سی درصدسهامم را99/3/11گذاشتم برافروش خیلی خیلی نیازدارم هرهفته میگن توی این هفته پرداخت میشه امابیش ازیکماه گذشت خبری نیست به کجابایدشکایت کنم
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
کارگزاری آگاه متاسفانه حالا که باید به مشتریان سرویس دهد سوختگی سخت افزاری را بهانه کرده که در بلند مدت مشتریان خود را از دست خواهد داد چون ظاهرا بی طرف نیست
مشتری مغموم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
کارگزاری آگاه الآن 1399.04.16 ساعت 09:16:00 از دسترس خارج شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
اگاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
جای تاسف است با این درآمدی که کارگزاریها دارند آیا با خدماتی که میدهند تناسب دارد
2 روز است کارگزاری پاسارگاد ما را بیچاره کرده
سهمی که در پاسارگاد تقاضای خرید دادیم نوبت ما نرسید و سهمی که برای اقوام از طریق کارگزاری گمنام دیگری خریدیم و بعد ازخودم دستور خرید زدیم خرید این یعنی چه
از این پولی که از مردم میگیرید شرم کنید
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
كارگزاري فارابي
1- سفارش خريدي ارسال كردم چون قيمت در حال پايين امدن بود وقتي خواستم قيمت را اديت كنم امكان ويرايش قيمت بسته بود و خريد با قيمت بالا برام انجام شد و بنده متضرر شدم
2- قيمتهاي لحظه اي در پورتفو در كارگزاري فارابي اپديت نميشود
3- معامله سرخطي با كارگزاري فارابي امكان پذير نيست و هميشه ته صف قرار ميگيريم
4- نرم افزار هنگ و كند است
5- بسته بودن اديت بهاي سفارش بارها و بارها بنده را متضرر كرده
6 - نرم افزارشون انلاين نيست و مغايرت زماني با هسته بورس دارد
حضرتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
کارگزاری مفید الان 14 روز هست ثبت نام من رو تایید نمیکنند تمامی مراحل احراز هویت و ثبت نام هم انجام دادم. تماس که میگیرم میگن صبور باشید!!
محجد قاسمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
کارگزاری پاسارگاد در تریدرش شرایط تغییر کارگزاری ناظر برای انتقال دارایکم‌رو مهیا نکرده
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
من با کارگزاری مفید کار میکنم، که اصلا مفید نیست.امروز میخواستم سرخط بزنم برای سیتا، این کارگزاری غیر مفید ساعت رو دستکاری کرد.یعنی شما رو صفحه ساعت رو ۱۵ ثانیه عقب تر می دیدی، واقعا شرم آوره
سعید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
امروز 99/05/01 ساعت 12:10 تا 12:35 آنلاین پلاس مفید کلا از دسترس خارج شد دقیقا زمان حساس که می تونستی خرید یا فروش بزنی...
واقعا متاسفم. ..
من
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
خود کرده را تدبیر نیست. به زودی شاهد بدبختی تمام تازه واردین بورس خواهیم بود منجمله خودم.
حسبن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
کارگزاری حافظ پول واریز نمیشه لطفا پیگیری کنید
رضا محتشم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
سهام دارا یکم را با واریز وجه به حساب کارگزاری نوین برای فرزندم خریداری کردم و وجه موصوف نیز از جساب کاربری کسر گردید ولی پس از یک ماه پول برگشت خورد و گفتند که اشتباه شده است و حال هیچ گسی نیز پاسخ گو نمی باشد
ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
سلام ،کارگزاری مفید دارم ،افتضاحه
تا بیام یه سهمی رو خرید بزنم 5 درصد رفته بالا
بعضی وقتا هم مثل امروز که هیچی نتونستم خرید بزنم
همش مشکل داره
عمه مفید
Finland
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
خدایی وقتی کشور قانون نداشته باشه همین میشه یه مشت دزد میفتن به جون مردم چون پولم دارن کسی نمی تونه بهشون حرف بزنه فقط کارگزار ها دزدی میکنن کی دیدین مردم این صبرشون رو از دست دادن کشور بی قانون برای سرمایه دارن همه زالو صفت ها باید بیان ایران پول داشته باشی تو ایران خود قانون هستی لعنت به مفید که سه روز هست حسابم رو منفی کرده بخاطر اینکه سیستم شون خراب هست
ali.kh
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
اقااین کار گزاری مفیدهم دزده هیچیشون درست وحسابی نیست باید درشونو پهن گرفت سیستم شون در مواقع مهم هنگه ملتو خر فرض کردن اینا .ساعت اعلام کرده ۱۲:۳۵بعد میزنی میگه بازه زمانی مجاز نیست ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰بعد ۵ دقیقه باز میشه اونوقت نه میتونی بخری نه بفروشی . حالا ما حی بگیم شکایت وفلان به کی شکایت کنی اونی که اونجا نشسته خودش دزده ودزدم بادزد رفیقه .
5
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
لعنت بر کارگزاری آگاه مفید فارابی با این هنگیهاشون جالبه تو سایت نظرات درباره کارگزاری آگاه همه نظرات منفیرو پاک کردن وفقط تعریف کردن دروغگوها
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
به نظر من دولت باید سیستمی راه اندازی کنه که مردم بدون نیاز به کارگزاری امکان خرید و فروش داشته باشند یعنی چی یه مشت مفت خور فقط بلدن پول مردم رو بخورند یا بلوکه کنند زبانشان هم درازه در صورتی که کار خاصی انجام نمیدهند بالخره باید برسه اون روزی که دکان این ها جمع بشه تا بیش از این مردم اسیب ندیدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
لعنت به کارگازاری فارابی لعنت به خودش و تمام کارمنداش و مسولینش
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
فقط داخل کارگزاری فارابی نرید که مالیات هر معامله هنوز که هنوزه 1.5 درصد میگیره و مالیات سهم هایی مانند ETF که باید 0.3 درصد باشه رو 1.5 درصد میگیره.و اکثر اوقات هم سامانش خرابه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
گارگذاری مفید هیچ ثبت سفارشی رو انجام نمیده و همش هنگ میکنه.مدیران نالایقی داره. لعنت
مجید گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
کارگزاری فارابی.... خیلی هنگ میکنه.... هربار ورود که میکنی رمز میخواد... از همه مهمتر عرضه اولیه هارو دل بخوای برات خرید میزنه
سید مهدی طاهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
سلام من طاهری هستم از تهران آقا من از این کارگزاری فارابی شکایت دارم دزد به تمام معناست همه پولای ما رو میگیره میریزه تو حسابش از سودش پول ما رو پرداخت کنه آقا من غلط کردم کارگزاری فارابی دزد رو ثبت نام کردم من رو کمک کنید ۶۰ روزه دارن برای من پول میریزن این نامردا کمکم کنید
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
چرا کارگزاری ملل پویا یک هفتس باز نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
نهایت نگر باز نمیکنه
آرزو
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
بازمیکنه دیروزداشت به روزرسانی میکردسیستم اماواقعاکارگزاری مزخرفه کاش میشدکارگزاری روتغییردادهرچندهمشون یه گوهن
آرزو
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
کارگزارنهایت نگرواقعامزخرف ترین کارگزاریه دوماهه گذاشتم سهامموفروش هیچ کاری نکرده یه مشت دزدریختن فقط جیب خودشون وپرمیکنن وکاری واسه مردم انجام نمیدن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
سلام مراقب باشیم در نظراتمان از صراط مستقیم خارج نشویم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
کارگزاری بهمن افتضاحه همیشه روزهای مثبت هنگ میکنه و قطع میشه.
شبنم حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
سلام من الان حدود یه سالی میشه سهاممو فروختم فقط پونصد هزار برامن ریختن دیگه هیچ خبری نشد کار گزاری بانک ملت چرا اینطوره هرکی بامن فروخته همه پولاشون گرفتن الا من خواهشا یه جواب درست به من بدید ،حتی سود که بیشترمردم دریافت کردن برامن اصلا یه ریال نیومده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
در مملکتی که دزدان را متولی امور اموال مردم بدبخت و فلک زده کرده اند کدامیک از مسئولان جیره خوار عورضه اعتراض دارن .این کارگزا بها دزد خانه ای امن شدن برای از ما بهتران که فقط اموال مردم را غارت و چپاول کنند .
در ضمن همه این کارگزاریها بلا استثنا دزد اندر دزدند باید مردم سرمایهای خود را هرچند اندک از قمارخانه ایی که بنام بورس باز کردند بکشند بیرون .و.....ً
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
یعنی شما نمیدانید کدام کارگزاری امروز ارتباط خودشان را با مشتریان قطع کردن امروز دو کارگزاری توسعه سرمایه دنیا وکارگزاری اگاه بدون پاسخگویی ارتباط را قطع کردن چه کسانی خسارت وارده را پرداخت میکنن
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
کارگزاری سپهر گنجینه سپهر ازدسترس خارج شده؟؟؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
کارگزاری سپهر گنجینه سپهر ازدسترس خارج شده؟؟؟
سعید بشیری
Sweden
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
کارگزاری نهایت نگر از چهارشنبه گذشته دسترسی کاربران خارج از کشور را بسته و آن هم بدون اطلاع قبلی، این کارگزاری حتی در زمان شلوغی های پارسال که اکثر بانک‌ها و نهادها و کارگزارها دسترسی را محدود کرده بودند بخوبی بالا میامد اما از چند روز گذشته مشکل داره و هیچ جوابی هم از پشتیبانی نتونستم بگیرم.