بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام اعلام کرد:

کاهش هزینه مالی "مرقام" با افزایش سرمایه

عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام گفت:با عنایت به افزایش سرمایه در دست اقدام ازمحل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و قرارداد‌های جدید برای نخستین بار در ایران پیش بینی می‌شود نقدینگی شرکت در سال مالی آتی مثبت و به تبع آن هزینه مالی کاهش یابد.
کد خبر : ۲۲۲۳۶۸

کاهش هزینه مالی

به گزارش بورس نیوز، کورش منتظری، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام درخصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اظهار کرد: شرکت ایران ارقام قصد افزایش سرمایه از محل زمین‌ها را داشته که مکاتبات لازم جهت معرفی کارشناس رسمی با مراجع ذیصلاح صورت پذیرفته است.

وی درخصوص قرارداد ۳ساله با شرکت king teller افزود: قرارداد با این شرکت برای سفارش ۳۰۰دستگاه تا پایان سال۲۰۲۰، ۳۰۰دستگاه و برای سال۲۰۲۱ نیز ۳۰۰دستگاه دیگر در شهریور ۱۳۹۸ منعقد شد که تاکنون دو دستگاه به عنوان نمونه تحویل انبار شد و مبلغ آن نیز به آن شرکت پرداخت شده است.

عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام درباره بهبود وضعیت مالی ادامه داد: با عنایت به افزایش سرمایه در دست اقدام ازمحل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و قرارداد‌های جدید شامل MVNO و عرضه Ipc Core Window ۱۰ برای نخستین بار در ایران پیش بینی می‌شود نقدینگی شرکت در سال مالی آتی مثبت و به تبع آن هزینه مالی کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت ایران ارقام همچنین درخصوص افزایش سرمایه شرکت ادامه داد: افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و همچنین تجدید ارزیابی زمین‌های شرکت است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ایران ارقام با توجه به زیرساخت‌های موجود به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و گستردگی دفاتر شرکت در کل کشور با هدف توسعه فعالیت‌ها در حوزه پرداخت یاری شرکت به برنامه ریزی در خصوص طراحی و تولید انواع پوز‌های اندرویدی و فروش، پشتیبانی، تعمیر و نگهداری انواع دستگاه‌های پوز ثابت و سیار اقدام کرده است.

منتظری در پایان درخصوص چشم انداز شرکت گفت: توسعه فعالیت‌های حوزه مخابراتی و MNVO، بازاریابی و فروش محصولات جدید شرکت از جمله +IAC و WIN۱۰، افزایش ظرفیت کارخانه و تولید محصولات جانبی، ورود به حوزه پرداخت یاری و توسعه محصولات نرم افزاری در حوزه‌های بانکی و غیربانکی از برنامه‌های آتی شرکت است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر