بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مدیرعامل پترول در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

پیشرفت ۲.۵ درصدی پتروشیمی صدف

طرح پتروشیمی صدف با میزان پیشرفت ۲.۵ درصدی، در گروه طرح‌های فعال پترول قرار گرفته که طبق برنامه زمانی تا پایان سال ۱۴۰۰، این پروژه اتمام یافته و در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ وارد بحث راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر : ۲۲۲۸۱۷
 
پیشرفت ۲.۵ درصدی پتروشیمی صدف/ راه اندازی در سال ۱۴۰۱
 
رسول اشرف زاده، مدیرعامل گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به بورس نیوز گفت: قبل از سال ۹۹، پتروشیمی صدف با چند موضوع از جمله مشکلات ارزی و ریالی مواجه و پیمانکار نصب آن نیز انتخاب نشده بود. 

وی ادامه داد: ارز مورد نیاز این شرکت از طریق فاینانس و تسهیلات ریالی نیز از طریق اوراق مشارکت حل و امکان نصب هم انتخاب شد که از بهمن ماه ۹۸ پروژه کلید خورد و میزان پیشرفت ۲.۵ درصدی را به ثبت رساند.

مدیرعامل پترول با اشاره به مشکلات بیماری کرونا در بهمن و اسفند ۹۸ اظهار کرد: کرونا مشکلاتی ایجاد کرد و پیمانکار تجهیز کارگاه را انجام نداده بود، اما طی جلسات برگزار شده، طرح پتروشیمی صدف با میزان پیشرفت ۲.۵ درصدی، در گروه طرح‌های فعال پترول قرار گرفته است. 

اشرف زاده اشاره کرد: طبق برنامه زمانی تا پایان سال ۱۴۰۰، این پروژه اتمام یافته و در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ وارد بحث راه اندازی خواهد شد. 
 
پیشرفت ۲.۵ درصدی پتروشیمی صدف/ راه اندازی در سال ۱۴۰۱
 
به گزارش بورس نیوز، مجتبی فلاح خرسند، مدیرعامل شرکت پتروشیمی صدف عسلویه نیز پیش‌تر در خصوص پیشرفت پروژه صدف عسلویه به بورس نیوز اظهار داشت: به دلیل مشکلات و ورشکستگی پیمانکار اجرایی، پیشرفت پروژه در عدد ۴۳ درصد متوقف شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته، پیمانکار ساختمان نصب مجددا تعیین شده و با تجهیز کارگاه امید می‌رود در سال ۹۹ مطابق با زمان بندی پیشرفت داشته باشد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

تعامل با سازمان بورس برای بازگشایی "پترول"

گزارشی از پیگیری نمادی معلق؛

کلید رفع تعلیق "پترول" در دست کیست

مدیر سرمایه گذاری "پترول" در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

مطالبات ارزی، امتیازی برای انتخاب سهم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
این که می گید درست! ولی از افزایش سرمایه پرابهام گچساران چه خبر؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
شما به عنوان یک رسانه بورسی باید سوالی هم در مورد زمان بازگشایی پترول از ایشون میپرسیدید این سهم 40 روز هست که بسته و برای مدیران این شرکت و هلدینگ فارس تنها چیزی که اهمیت نداره منافع سهامداران هست
محسن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
نگو پیمانکار ورشکست شد بگو پول ندادیم کاررو خوابوندن.بنده پیمانکار جوش 23مخزن ذخیره سازی صدف درسال97و98بودم و پیمانکار اصلی بدلیل عدم پرداخت مطالباتش کار رو خوابوند ماشالا مدیریت تودروغگویی عالیه