بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
سود ۳۲۴ریالی به ازای هر سهم در سال گذشته بدست آمد؛

رشد ۵۷درصدی سودآوری "خبهمن"

سود سهام محقق شده این شرکت در سال مالی گذشته به ۱.۵۹۱ میلیارد ریال رسیده که این بخش از درآمد‌های شرکت نسبت به سال قبل از آن کاهش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۲۲۸۹۰

سود ۳۲۴ ریالی به ازای هر سهم شرکت در سال گذشته

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده شرکت گروه بهمن، این شرکت در سال گذشته موفق به کسب سود خالص ۳ هزار و ۲۲۴ میلیارد ریالی شده این سود که معادل ۳۲۴ ریال به ازای هر سهم است، در مقایسه با سال ۹۷ رشد بیش از ۵۷ درصدی را نشان می‌دهد.

سود ۳۲۴ ریالی به ازای هر سهم شرکت در سال گذشته

رشد سودآوری شرکت عمدتا به دلیل افزایش سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها بوده و سود ناشی از فروش سرمایه گذاری‌های این شرکت به ۱.۷۴۵ میلیارد ریال رسیده و این در حالی است که این سود در سال مالی قبل از آن معادل ۵۷ میلیارد ریال بوده است.

سود ناشی از فروش سرمایه گذاری‌ها عمدتا از محل سود فروش سهام ریخته‌گری ایران به مبلغ ۷۹۸ میلیارد ریال، بهمن لیزینگ به مبلغ ۳۳۹ میلیارد ریال، بورس کالا به مبلغ ۲۱۵ میلیارد ریال و بهمن دیزل به مبلغ ۲۹۸ میلیارد ریال محقق شده است.

همچنین سود سهام محقق شده این شرکت در سال مالی گذشته به ۱.۵۹۱ میلیارد ریال رسیده که این بخش از درآمد‌های شرکت نسبت به سال قبل از آن کاهش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

سود سهام محقق شده عمدتا شامل سود سهام شرکت نفت و گاز پارسیان به مبلغ ۳۷۸ میلیارد ریال، بیمه ملت ۱۳۴ میلیارد ریال، تراکتور سازی ایران ۱۶۳ میلیارد ریال و ۲۲۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری بهمن است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"خودرو و ساخت قطعات" بیشترین میزان سرمایه‌گذاری در مردادماه را داشت؛

رشد ۲۲ درصدی سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن"

بررسی محل فروش و واگذاری سهام این خودروساز؛

نگاهی به داخل داشبوردهای مالی "خبهمن"

مدیر مهندسی و فروش گروه بهمن اظهارکرد:

فروش منظم "خبهمن" به منظور تنظیم بازار

ارسال نظر