بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
مدیرعامل شستا در بازدید از بزرگترین معدن مکانیزه زغال سنگ کشور؛

فعالیت معدنی زغال سنگ پروده طبس با شکوه و غرور آفرین است

سفر استانی مدیران عامل "شستا" و "تاصیکو" به خراسان جنوبی از طبس آغاز شد.
کد خبر : ۲۲۲۹۲۵

فعالیت معدنی زغال سنگ پروده طبس با شکوه و غرور آفرین است

به گزارش بورس نیوز، محمد رضوانی فر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی "شستا" و غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین "تاصیکو"، که به اتفاق آقایان کوروش نفیعی، سیامک علی بابایی، علی رستمی و محمدنبی نوری، سفر کاری خود به استان خراسان جنوبی را با حضور در طبس و بازدید از شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان اولین معدن تمام مکانیزه و بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور، آغاز کردند.

محمد رضوانی فر پس از بازدید از کارگاه لانگوال استخراج زغال سنگ در عمق ۶۵۰ متری زمین و همچنین بازدید از فرایند فرآوری محصول در کارخانه زغالشویی پروده طبس، فرایند معدنکاری و تلاش نیروها را باشکوه و غرور آفرین توصیف کرد و افزود: نظم و انضباط و روحیه دلسوزی برای توسعه، در نقطه نقطه معدن مشهود بود.

غلامرضا سلیمانی نیز با اعلام اینکه بهترین و مدرنترین معدن ایران با طراحی و بهره برداری خوب و نیروی انسانی توانمند، در خدمت توسعه منطقه بوده گفت: تلاش می‌کنیم با تأمین ست دوم تجهیزات مکانیزه استخراج لانگوال، معدنکاری و اشتغال پایدار را توسعه دهیم.

مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در این بازدید ضمن قدردانی از حضور مدیران عامل شستا و تاصیکو و همچنین جمعی از مسئولین شهرستان و استان در منطقه معدنی پروده، گزارشی از فعالیت‌های شرکت در حوزه های مختلف مدیریتی و عملیاتی ارائه کرد.

رمضان کریتی ثانی با اشاره به جایگاه شرکت که در ۶ سال متوالی گذشته بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور بوده است افزود: عملیات معدنی و استخراج ذخایر را تقریباً در تمامی حوزه فعالیت خود گسترش داده ایم و برای افزایش ظرفیت استخراج زغال سنگ خام و همچنین بهبود راندمان فرآوری محصول، خرید ست دوم تجهیزات استخراج مکانیزه در معدن و اجرای طرح اسپیرال برای تولید کنسانتره بیشتر در کارخانه زغالشویی را در دست پیگیری داریم.

وی ضمن اشاره به نقش فعالیت شرکت در توسعه اقتصادی اجتماعی گفت: با توجه به سرمایه های انسانی و توانمندی های در اختیار، خواستار این مهم هستیم که با تأمین ذخایر جدید زغالی، فعالیت معدنکاری و اشتغالزایی پایدار در منطقه را توسعه دهیم.

شایان ذکر است، در این بازدید، مسائل مطرح شده شرکت زغال سنگ پروده طبس مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت و عنوان شد پروژه های توسعه این شرکت شامل در اختیار گرفتن پهنه‌های جدید زغالی برای توسعه معدنکاری، خرید تجهیزات استخراج لانگوال و اجرای طرح اسپیرال، افزایش سرمایه شرکت و عرضه سهام در بازار سرمایه، با حمایت و همکاری "تاصیکو" و "شستا" پیگیری خواهد شد.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر