سهامداران "فاسمین" سود میگیرند
شرکت کالسیمین به سهامداران سود پرداخت می کند.

به گزارش بورس نیوز، شرکت کالسیمین برنامه پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.
براساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد، سهامداران به نسبت تعداد سهام شان از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ لغایت ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
خبری مهم برای سهامداران این شرکت معدنی؛
افتتاح طرحهای "فاسمین" با ارزش افزوده ۵۵۰ میلیاردریالی افزایش فروش داخلی در حساب این شرکت نشست؛
رشد ۴درصدی نرخ فروش شمش روی صادراتی
افزایش مجدد نرخ شمش در حساب شرکت نشست؛
معامله ۱۰۰ تنی شمش روی کالسیمین در بورس کالا
فروش ۱۵.۴۰۰تن شمش سرب و روی در سال جاری پیشبینی شد؛
رشد فروش ۵۷دصدی "فسرب"
خبری مهم برای سهامداران این شرکت معدنی؛
افتتاح طرحهای "فاسمین" با ارزش افزوده ۵۵۰ میلیاردریالی افزایش فروش داخلی در حساب این شرکت نشست؛
رشد ۴درصدی نرخ فروش شمش روی صادراتی
افزایش مجدد نرخ شمش در حساب شرکت نشست؛
معامله ۱۰۰ تنی شمش روی کالسیمین در بورس کالا
فروش ۱۵.۴۰۰تن شمش سرب و روی در سال جاری پیشبینی شد؛
رشد فروش ۵۷دصدی "فسرب" ارسال نظر
نظرات بینندگان
سلام ، سود نقدی کلیه سهام ها را مگر با توجه به شماره حساب سجام به حسابشان واریز نمی کنند .خواهشمند است با توجه به حساب سجام پرداخت ها صورت گیرد
پاسخ
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
