بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

سهامداران "فاسمین" سود می‌گیرند

سهامداران
شرکت کالسیمین به سهامداران سود پرداخت می کند.
کد خبر : ۲۲۲۹۴۸
نویسنده :
مینا علیزاده

سهامداران

به گزارش بورس نیوز، شرکت کالسیمین برنامه پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.

براساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد، سهامداران به نسبت تعداد سهام شان از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ لغایت ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

سهامداران

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
افتتاح طرح‌های
خبری مهم برای سهامداران این شرکت معدنی؛
افتتاح طرح‌های "فاسمین" با ارزش افزوده ۵۵۰ میلیاردریالی
افزایش فروش داخلی در حساب این شرکت نشست؛
رشد ۴درصدی نرخ فروش شمش روی صادراتی
معامله ۱۰۰ تنی شمش روی کالسیمین در بورس کالا
افزایش مجدد نرخ شمش در حساب شرکت نشست؛
معامله ۱۰۰ تنی شمش روی کالسیمین در بورس کالا
رشد فروش ۵۷دصدی
فروش ۱۵.۴۰۰تن شمش سرب و روی در سال جاری پیش‌بینی شد؛
رشد فروش ۵۷دصدی "فسرب"
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
منصور سلطانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
سلام ، سود نقدی کلیه سهام ها را مگر با توجه به شماره حساب سجام به حسابشان واریز نمی کنند .خواهشمند است با توجه به حساب سجام پرداخت ها صورت گیرد