بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان خبرداد:

اوره لردگان، سهمیه "شیراز" را می‌خورد

مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان گفت: با راه اندازی اوره لردگان قاعدتا از سهمیه اوره داخلی شرکت پتروشیمی شیراز کم می‌شود، اما میزان آن منوط به زمان راه اندازی اوره لردگان و تصمیمات شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.
کد خبر : ۲۲۳۲۶۲

نرخ دلاری فروش اوره در

به گزارش بورس نیوز، حسین شهریاری، مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان درخصوص آخرین نرخ دلاری فروش اتان، پروپان، پنتان و بوتان در پتروشیمی پارس اظهار کرد: شرکت پتروشیمی پارس جزء شرکت‌های وابسته به این هلدینگ بوده و تحت کنترل این هلدینگ نیست.

وی درباره نرخ گاز دریافتی پتروشیمی شیراز در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد افزود: نرخ گاز خوراک دریافتی شرکت پتروشیمی شیراز به ازای هر متر مکعب در فروردین ماه ۷.۰۱۶ ریال و در اردیبهشت ماه ۶.۸۳۴ ریال بوده و برای خردادماه تاکنون نرخی اعلام نشده است.

مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان درخصوص آخرین تراز ارزی پتروشیمی شیراز بیان کرد: آخرین اطلاعات مربوط به عملکرد دوره سه ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ توسط شرکت مزبور در دست تهیه بوده و در موعد مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

شهریاری همچنین درباره آخرین نرخ دلاری فروش اوره در پتروشیمی شیراز و ضریب تبدیل آمونیاک به اوره در این پتروشیمی ادامه داد: نرخ اوره صادراتی با توجه به شرایط تحویل و مقاصد تحویل متفاوت بوده و ضریب تبدیل آمونیاک به اوره در شرکت پتروشیمی شیراز حدود ۰/۵۷ است.

وی با اشاره به کاهش نیاز داخلی اوره پتروشیمی شیراز با راه اندازی اوره لردگان خاطرنشان کرد: با راه اندازی اوره لردگان قاعدتا از سهمیه اوره داخلی شرکت پتروشیمی شیراز کم می‌شود، اما میزان آن منوط به زمان راه اندازی اوره لردگان و تصمیمات شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان درخصوص مقدار صادراتی اوره پتروشیمی شیراز و خراسان به افغانستان گفت: باتوجه به شرایطی تحریم افشای اطلاعات ممکن است روند صادرات شرکت را دچار مشکل کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرگت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان برگزار می‌کند؛

گردهمایی سهامداران "پارسان" در پایان دی ماه

شرکت کود شیمیایی اوره لردگان خبر داد؛

ظرفیت تولید اوره ۱.۰۷۵ هزار تنی "شلرد"

دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی خبر داد؛

عرضه محصولات پتروشیمی براساس تعهد در بورس کالا

ارسال نظر