بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
در حوزه ETFها شرکت "آپ" عملکرد موفقیت‌آمیزی را ثبت کرد و بانک‌ها عملا در ETF نقشی نداشتند اما؛ متاسفانه آمار شرکت آسان پرداخت زیر سایه بانک ملی قرار گرفت
کد خبر : ۲۲۳۳۷۱

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

به گزارش بورس‌نیوز، نشست خبری شرکت آسان پرداخ پرشین "آپ" تحت عنوان " تحولات آپ در بورس " در حال برگزاری است.

مهدی شهیدی، قائم مقام شرکت آسان پرداخت به دستاورد‌های این شرکت اشاره و اظهار کرد:ا حراز هویت غیرحضوری، با در نظر داشتن شرایط کرونا و فراهم کردن فضای استفاده از بورس به زودی به مجموعه آپ اضافه خواهد شد.

وی در خصوص بلیط الکترونیکی گفت: بعد از انحصار ٥ ساله سینما تیکت در "بلیط الکترونیکی"، با تلاش‌های مجموعه آپ و درایت وزارت ارشاد شکسته شد و فضای خرید بلیط الکترونیکی فراهم شد

شهیدی همچنین از راه اندازی فروشگاه اینترنتی "بازلیا" نیز سخن گفت و افزود: برای جلب اعتماد و ایجاد فرصت بازنگری برای خریداران، پول به مدت ٢١ روز نزد مجموعه آپ حفظ و سپس واریز می‌شود.

وی همچنین به اتفاقی جدید در آپ اشاره و اظهار کرد: اضافه شدن گزینه "خبر" را می‌توان یکی از اتفاقات جدید در رسانه‌ای شدن شرکت آسان پرداخت دانست که فضایی برای بیان افکار از این طریق ایجاد شده است.

قائم مقام "آپ" همچنین از تعویق مجمع عمومی عادی شرکت از ۲۹ تیر به ۲ ماه آینده جهت انجام امور بازنگری خبر داد.

شهیدی در خصوص تاثیر اجرایی شدن طرح "رمز پویا" بر عملکرد شرکت آسان پرداخت تصریح کرد: ریزش تراکنش‌ها با این طرح به شکلی محسوس قابل لمس است، به طور مثال انجام عملیات کارت به کارت از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار بار تراکنش به یک میلیون و ۷۰۰ هزار بار ریزش داشته که مشکلاتی را ایجاد کرده است.

قائم مقام شرکت آسان پرداخت همچنین به موضوع‌ ETF‌های دولت و حضور این مجموعه نیز اشاره کرد و گفت: در این حوزه این شرکت "آپ" بود که موفق بود و بانک‌ها عملا در ETF نقشی نداشتند اما؛ متاسفانه آمار شرکت آسان پرداخت زیر سایه بانک ملی قرار گرفت و نکته جالب انصاف آن بانک بوده که آمار را از منبع ما منتشر نکرد؛ حتی بابت ETF، "آپ" هیچ قراردادی با بانک ملی ندارد.

وی افزود: از زمان شروع ‌ETFها، دولت نیز در سکوت به سر می‌برد و "آپ" نیز این برداشت در سکوت بودن را ادامه داد.

شهیدی خاطر نشان کرد: در ETF بعدی نیز اطلاع رسانی برای کابران آپ با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود.

قائم مقام شرکت آسان پرداخت برای سهامداران این شرکت خبری تازه داشت و گفت:بحث افزایش سرمایه در راه بوده و سهامداران در آینده‌ای نزدیک متوجه ارزش سهام خود خواهند شد. روند این سهم در بازار سرمایه آرام و رو به پیشرفت است.

شهیدی در پایان از تعویض مدیرعامل این شرکت بعد از ۹ سال خبر داد و افزود: محمدرضا اسکندریون به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شده و هیچ گونه تغییری در روند شرکت اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد قابل توجه درآمد از ارائه خدمات فروش پین و اعتبار؛

رشد نامحسوس درآمد‌های "آپ" ادامه دارد

رشد قابل توجه درآمد از ارائه خدمات فروش پین و اعتبار؛

رشد نامحسوس درآمد‌های "آپ" ادامه دارد

ارسال نظر