"زکشت" گندم و کلزا به دولت فروخت
شرکت کشت و صنعت شریف اباد گندم و کلزای تولیدی را به دولت فروخت.

به گزارش بورس نیوز، شرکت کشت و صنعت شریف آباد از فروش گندم و کلزای تولیدی به دولت خبر داد.
بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد، گندم به مقدار ۱.۱۵۰ تن و کلزا به مقدار ۳۹۳ تن مجموعآ بالغ بر ۴۶.۸۳۸ میلیون ریال بصورت تضمینی به بخش دولتی بر اساس نرخهای تعیین شده توسط دولت واگذار شده است.

گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
دورهمی سهامداران این شرکت کشت و صنعت؛
مجمع "زشریف" همراه با سود
فروش ۳ماهه اول شرکت به ۳۴۳میلیارد ریال رسید؛
نوسان نرخ محصولات "زشریف" در ماه گذشته؛
«زشریف» به ۱۰۲ میلیارد ریال درآمد رسید دورهمی سهامداران این شرکت کشت و صنعت؛
مجمع "زشریف" همراه با سود
فروش ۳ماهه اول شرکت به ۳۴۳میلیارد ریال رسید؛
نوسان نرخ محصولات "زشریف" در ماه گذشته؛
«زشریف» به ۱۰۲ میلیارد ریال درآمد رسید ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه