بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
دوره آموزش سئو مثل پلی است که شما را به درآمدی سرشار و دانشی نامحدود در زمینه بهینه سازی سایت می‌رساند. آیا به همین راحتی می‌توان به یک متخصص سئو تبدیل شد؟ ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا پاسخ این سوال برایتان روشن شود.
کد خبر : ۲۲۳۴۶۳

دوره آموزش سئو و ضرورت شرکت در آن

به گزارش بورس نیوز،امروزه دوره‌های آموزشی زیادی برگزار می‌شود که نکات و تکنیک‌های زیادی را به شما آموزش می‌دهد. این دوره‌ها زمانی برای شما اهمیت پیدا می‌کند که ابتدا بدانید برای شما چه سودی دارد. شما اگر کتابفروشی را با بهترین کتاب‌ها و زیباترین طراحی داخلی ایجاد کنید، ولی بازدید کننده زیادی نداشته و خریدار کمی داشته باشید.
همین طور اگر تبلیغات نداشته باشید، هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. بعد از مدتی بدون بازدید، با ورشکستگی روبرو می‌شوید. وب سایت شما نیز به همین صورت است. ما قصد نداریم با شعار و گفته‌های عجیب شما را سرگرم کنیم.
این یک واقعیت است. شما اگر تکنیک‌ها و نکاتی برای جذب کاربر در سایت را ندانید، سایتتان نه تنها برای شما سودی نخواهد داشت، بلکه هزینه زیادی را برای راه اندازی و طراحی آن به گردنتان خواهد انداخت؛ بنابراین این می‌تواند تنها دلیل و البته مهم‌ترین علت حضور شما در دوره آموزش سئو باشد. در ادامه با هم بررسی می‌کنیم که سئو چگونه راه رسیدن به هدف را برای شما هموار می‌کند.

دقت داشته باشید، اطلاعاتی در ادامه ارائه کرده ایم، همگی از مرجع‌های برتر بهینه سازی سایت در کشور جمع آوری شده اند؛ به عنوان مثال مقالات وب سایت نیوسئو یکی از منابع ما بوده است.
همچنین، بد نیست بدانید که وب سایت نیوسئو که یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های فعال در این زمینه است، در مورد کسب درآمد از سئو، مطلب زیر را بیان کرده است:
" چطور می‌توانید از سئو به درآمد برسید؟

دوره آموزش سئو و ضرورت شرکت در آن
شاید گفتن این مسئله جالب نباشد؛ اما بیشتر افرادی که به دوره آموزش سئو ما مراجعه کردند، از وضعیت کار و زندگی روزمره خود راضی نبودند. این افراد برای سال‌های سال به صورت کارمند یک شرکت دولتی کار می‌کردند و متاسفانه هیچ تغییری و پیشرفتی را در زندگی شان شاهد نبودند.
خوشبختانه این افراد با مشورت و تحقیق‌های مناسبی که انجام دادند، تصمیم به ورود به صنعت سئو سایت کردند و الان در حال کسب درآمد مطلوب از مهارتی که به دست آورده اند می‌باشند. اگر شما نیز چنین حسی دارید، می‌توانید آینده خود را دگرگون کنید.
بدون تعارف، آینده تمامی کسب و کارها، به صورت آنلاین در می‌آید؛ این حقیقت را در حال حاضر در کشور خود ما هم می‌توان به راحتی حس کرد. سئو در حقیقت یک مهارت است؛ آن هم مهارتی که در شاخه‌های متعدد و در کسب و کار‌های زیادی احساس نیاز به آن دیده می‌شود.

در نتیجه، با یادگیری آن، شما این تضمین را به خود می‌دهید که در آینده، نه تنها اینکه خودتان مدیر خود هستید، بلکه می‌توانید پروژه‌های بهینه سازی سایت کسب و کار‌های متعدد زیادی را انجام دهید. این مسئله تنها یک طرف ماجراست. "
۱) افزایش فوق العاده بازدیدکنندگان سایت فقط با تکنیک‌های سئو
همان طور که گفته شد، مهم‌ترین دلیل که سئو سایت را برای همه ما بسیار کاربردی و ویژه جلوه داده است، افزایش بازدید کنندگان سایت است. مدیران شرکت‌های بزرگ زمانی که وب سایتی را برای خود طراحی می‌کنند، قصد دارند با تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی و اصول سئو بتوانند کسب و کار خود را رونق ببخشند؛ تا زمانی که آمار بازدید مناسبی نداشته باشند، کارشان هیچ ارزشی ندارد. افزایش بازدید کنندگان وب سایت با چاشنی ترفند‌های بازاریابی اینترنتی قطعا به شما در رسیدن به هدف کمک بسیاری می‌کند.
۲) کاربران راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند
ما انسان‌ها به ظاهر اهمیت زیادی می‌دهیم. گاهی اوقات با بررسی ظاهر یک فروشگاه یا وب سایت تصمیم می‌گیریم که از خدمات یا محصولات آن استفاده کنیم یا خیر. بله دقیقا همین است و این هیچگاه قابل انکار نخواهد بود. شاید از خود بپرسید این به سئو سایت چه ارتباطی دارد.

دوره آموزش سئو و ضرورت شرکت در آن
بسیاری از ما فقط بر روی لینک‌هایی که در صفحه اول نتایج گوگل و البته لینک‌های اول صفحه اول آن، کلیک می‌کنیم. ما اعتقاد داریم که این سایت‌ها که با عبارت جستجو شده ما جز نتایج اول هستند، قطعا نرخ کلیک بیشتری داشته و همین طور خدمات بهتری را ارائه می‌دهند. این یعنی اعتماد کاربران به شما. حال برای بدست آوردن این اعتماد کافی است تکنیک‌های سئو همراه باشید.
۳) در کورس رقابت حرف اول را بزنید
رقابت پایه و اساس پیشرفت و رسیدن به موفقیت می‌باشد. رقابت است که به شما انگیزه خواهد داد. شما که یک سایت فروشگاهی لوازم خانگی دارید، در صورتی که رقبای شما با شرکت در دوره آموزش سئو و با رعایت ترفند‌های آن به راحتی موج عظیمی از کاربرانی که به دنبال لوازم خانگی هستند را به سمت خود می‌کشند، فروش خود را افزایش خواهند داد و به رتبه‌های اول نتایج جستجوی گوگل می‌رسند.
آنگاه برای شما چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا نباید اقدامی انجام داد؟ آیا همان مشتریان که در گذشته از طریق ارتباطات تلفنی بدست آوردید، برای شما کافی است؟ این تصمیم با شما است. بهره گرفتن از نکات آموزش سئو شاید تنها راهکار برای شما باشد.
۴) سرمایه گذاری بلند مدت با شرکت در دوره آموزش سئو
شاید کمی عجیب باشد، اما انکارناپذیر است. بهتر است بگوییم سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت است که با رعایت اصول آن و نگهداری مداوم وب سایت پس از مدتی، آینده‌ای زیبا و پربازده را برای خود رقم خواهید زد. از این زاویه نگاه کردن به سئو شاید کمی مانند شعار باشد، اما ما همیشه در دوره آموزش سئو خود به دانشجویان خود گفته ایم، زمانی که به اوج برسید، دیگر هیچ چیز رویا نخواهد بود.
اساتید کلاس‌های آموزش سئو شاید کمی امیدوارانه به این موضوع بنگرند، اما کافیست سایت‌های بزرگ را بررسی کنید. دیجی کالا، دیوار و ... چگونه به شهرت رسیده اند؟ تا چند سال پیش کدام یک از شما با این برند‌های برتر حال حاضر آشنا بودید؟ بنابراین تلاش برای رسیدن به رویا‌ها با ابزار قرار دادن چنین دوره‌هایی به آسانی امکان پذیر است.
۵) بازار وسیعی را برای خود ایجاد کنید
دنیای اینترنت انتها ندارد و بازاریابی در آن به لطف ترفند‌هایی که در اصول سئو سایت وجود دارد، کار چندان سختی نخواهد بود. یک فروشگاه کفش بازارش محدود به یک شهر است. شما تصور کنید که این فروشگاه کفش با راه اندازی وب سایت و رعایت اصول سئو، بازار خود را توسعه دهد. چه اتفاقی می‌افتد؟
درآمد آن چند برابر می‌شود؟ این هدف کاملا دست یافتنی است. فقط با کمی تلاش و پشتکار مداوم، رویای خود را بسازید. نکاتی که در دوره سئو برای شما ارائه خواهد شد، دید شما را به بازارکارتان تغییر خواهد داد.
۶) کارشناس سئو و درآمد عجیب آن
یک کارشناس سئو که تمام نکات سئو را با شرکت در دوره آموزش سئو یاد گرفته است، به راحتی می‌تواند درآمد‌های بسیار بالایی را برای خود رقم بزند. بله دقیقا همین است. تنها بخش دنیای دیجیتال مارکتینگ که هزینه‌های بسیار بالای پروژه‌های آن قابل درک و منطقی می‌باشد، سئو وب سایت است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ حاضرند برای سئوکار حرفه‌ای و کارکشته هزینه‌ای بسیار بالا پرداخت کنند. می‌دانید چرا؟
چون یک کارشناس سئو ماهر با توانایی خود، درآمد یک شرکت را چند صد برابر خواهد کرد. آیا حق آن نیست که درآمد زیادی داشته باشد؟
قطعا تا اینجا متوجه شدید که با سئو سایت از هر راهی می‌توانید درآمد کسب کنید. اگر قصد دارید به یک کارشناس خبره سئو تبدیل شوید، اگر می‌خواهید سایت خود را توسعه دهید و به رتبه اول گوگل برسید، هنوز هم دیر نیست. با شرکت در دوره و کلاس‌های آموزش سئو که توسط وب سایت نیوسئو برند یک سئو ایران برگزار می‌شود، خود را برای رسیدن به هدفتان آماده کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر