بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
کسب سود ۱۶۷ ریالی به ازای هر سهم در فصل بهار؛

هنر رشد سودآوری "هرمز" علیرغم کاهش مقادیر فروش

درآمد‌های عملیاتی این شرکت به ۱۶ هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال رسید و این در حالی است که مقادیر فروش شرکت نسبت به سه ماهه سال گذشته با کاهش همراه بوده است.
کد خبر : ۲۲۳۷۶۵

کسب سود ۱۶۷ ریالی به ازای هر سهم در فصل بهار

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در دوره سه ماهه نخست سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده سود خالص ۴ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریالی و معادل ۱۶۷ ریال به ازای هر سهم را محقق کرده که این سود درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد.

کسب سود ۱۶۷ ریالی به ازای هر سهم در فصل بهار

درآمد‌های عملیاتی این شرکت به ۱۶ هزار و ۷۱۲ میلیارد ریال رسید و این در حالی است که مقادیر فروش شرکت نسبت به سه ماهه سال گذشته با کاهش همراه بوده است. این شرکت در این بازه زمانی ۳۳۷ هزار تن اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رسانده و این فروش شامل صادرات ۱۱۳ هزار تن اسلب بوده است.

لازم به ذکر است، مقادیر فروش در سه ماهه سال گذشته معادل ۴۳۲ هزار تن بوده و این شرکت پیش بینی کرده که در ۹ ماهه باقیمانده سال جاری شاهد فروش یک میلیون و ۲۲۰ هزار تنی اسلب شامل ۴۸۱ هزار تن صادرات باشیم.

متوسط نرخ فروش اسلب صادراتی شرکت ۵۲ میلیون ریال به ازای هر تن و نرخ اسلب داخلی نیز معادل ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است. این در حالی است، نرخ فعلی شمش فولاد در بورس کالا به بیش از ۸۰ میلیون ریال و نرخ اسلب نیز به همین محدوده رسیده است.

سود عملیاتی شرکت با ۴۶ درصد افزایش به ۵ هزار و ۳۳ میلیارد ریال رسیده که نسبت حاشیه سود عملیاتی این شرکت به بیش از ۳۰ درصد رسیده و این نسبت در مدت مشابه گذشته کمتر از ۲۵ درصد بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ماهانه نسبت تیر ۳ درصد رشد کرد؛

۲۹ درصد رشد درآمد در ۵ ماهه ابتدایی سال ۹۹

نرخ دلار افزایش سودآوری را به کام سهامداران می‌کند؛

رشد ۱۷درصدی نرخ اسلب "هرمز"

ارسال نظر