بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

تقسیم سود ۱۷ تومانی "شتران" در مجمع

تقسیم سود ۱۷ تومانی
شرکت پالایش نفت تهران مجمع عمومی در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ برگزار شد.
کد خبر : ۲۲۳۸۱۸
نویسنده :
مینا علیزاده

تقسیم سود ۱۷ تومانی

به گزارش بورس نیوز، شرکت پالایش نفت تهران مجمع عمومی را برگزار کرد.

مجمع عمومی عادی سالیانه راس ساعت ۰۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ درمحل جاده قدیم قم، نرسیده به باقرشهر، بلوار شهید تندگویان، شرکت پالایش نفت تهران، تالار ولایت برگزار و در خصوص استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره تصمیم گیری شد.

گفتنی است، در این مجمع ۱۷۰ ریال سود تقسیم شد. 

تقسیم سود ۱۷ تومانی

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
افزایش ۱۵ هزار تنی فروش
رشد ۳.۹ درصدی نرخ فروش پالایشگاه تهرانی در بورس‌کالا؛
افزایش ۱۵ هزار تنی فروش "شتران"
وقتی این پالایشی دست به شفافیت‌ می‌زند؛
ذخیره کاهش ارزش موجودی "شتران"
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
باسلام چگونه میتوانیم سود مجمع شتران رابگیریم
مهدی
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
از طریق بانک تجارت
رضا
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
تاریخ دریافت سود مشخص نیست؟
ناصر
Germany
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
سود عالیجنباب شتران چقدره
کلائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
باسلام
من سود سهام شتران سال ۹۹ را نگرفتم
حالا رفتم بانک تجارت گفتند شتران بسته است و چیزی تو حساب نیست