بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
سود خالص ۹ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریالی در فصل بهار بدست آمد؛

مخابره رشد ۲۱درصدی سودآوری از دکل‌های «همراه اول»

در بخش سایر درآمد‌های عملیاتی شاهد شناسایی مبلغ ۲.۱۹۶ میلیارد ریال از محل درآمد حاصل از لینک پهنای باند استان هستیم. 
کد خبر : ۲۲۳۹۲۵

کسب سود خالص ۹ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریالی در فصل بهار

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت همراه اول در فصل بهار عملکرد مثبتی را ثبت کرده و با ۲۱ درصد رشد سود موفق به تحقق سود خالص ۹ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریالی و معادل ۵۱۱ ریال به ازای هر سهم شده است.

کسب سود خالص ۹ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریالی در فصل بهار

همچنین بر اساس صورت سود و زیان تلفیقی ارائه شده توسط این شرکت، سود خالص تلفیقی شرکت به ۱۰ هزار و ۹۴۳ میلیارد ریال رسیده که ۲۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

درآمد‌های محقق شده شرکت به ۵۱ هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال رسیده و شاهد افزایش ۲۹ درصدی درآمد‌های این شرکت هستیم. بخش مهم و اصلی درآمد‌های شرکت از محل کارکرد مشترکان دائمی به مبلغ ۱۹.۹۷۱ میلیارد ریال و ۲۷.۰۵۹ میلیارد ریال نیز از محل درآمد ارائه خدمات به مشترکین اعتباری است. این درآمد‌ها از دو محل کارکرد تلفن‌های همراه و ثابت و همچنین استفاده از اینترنت بوده است.

در بخش سایر درآمد‌های عملیاتی شاهد شناسایی مبلغ ۲.۱۹۶ میلیارد ریال از محل درآمد حاصل از لینک پهنای باند استان هستیم. در بخش درآمد‌های غیرعملیاتی نیز مبلغ ۹۵۰ میلیارد ریال درآمد شناسایی شده است.

در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد محسوس هزینه‌های مالی شرکت هستیم. در حالی که در سه ماهه سال قبل هزینه مالی در صورت‌های مالی شرکت ثبت نشده بود، در دوره سه ماهه نخست امسال مبلغ ۸۷۴ میلیارد ریال هزینه مالی در صورت سود و زیان این شرکت شناسایی شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کمبود تعداد راک برای این شرکت مخابراتی دردسرساز شد؛

درخواست کسر قرارداد "لکما" به "همراه"

از سوی شرکت کارخانجات مخابراتی ایران؛

"لکما" تجهیزات نخرید

ارسال نظر