"شخارک" و بدحسابی بدهی ۷۶۱میلیاردی "گازترش"
غلامرضا امیرشقاقی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی خارک در خصوص بدهی ۷۶۱ میلیارد ریالی خرید "گاز ترش " به بورس نیوز گفت: این مبلغ در حقیقت میزان بدهی شرکت " نفت فلات قاره" به "پتروشیمی خارک" بوده که ناشی از مقدار گاز تحویلی بعد از شیرین سازی و آب و برق و بخاری است که در صورت نیاز از پتروشیمی خارک تامین میشود.
وی ادامه داد: این موضوع مورد تایید "فلات قاره" و "پتروشیمی خارک" بوده، اما با توجه به اینکه شرکت نفت موظف به پرداخت آن است، هنوز این بدهکاری تسویه نشده است.
برای خواندن این مطلب در این قسمت، کلیک کنید.
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
مدیرعامل پتروشیمی خارک در گفتوگو با بورس نیوز پاسخ داد:
"شخارک"وبدحسابی بدهی ۷۶۱میلیاردی "گازترش" مدیرعامل پتروشیمی خارک:
راهکاری برای خاموش نشدن "شخارک" مدیرعامل پتروشیمی خارک در گفتوگو با بورسنیوز مطرح کرد:
راهکاری برای خاموش نشدن "شخارک" / پروژه "متانول ۲" در دست اجرا مدیرعامل پتروشیمی خارک در گفتوگو با بورس نیوز پاسخ داد:
"شخارک"وبدحسابی بدهی ۷۶۱میلیاردی "گازترش" مدیرعامل پتروشیمی خارک:
راهکاری برای خاموش نشدن "شخارک" مدیرعامل پتروشیمی خارک در گفتوگو با بورسنیوز مطرح کرد:
راهکاری برای خاموش نشدن "شخارک" / پروژه "متانول ۲" در دست اجرا ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه