بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
نحوه‌ی پرداخت و اطمینان از پرداخت صحیح و مطمئن عوارض آزادراه‌ها از زمان الزامی شدن پرداخت الكترونیك، به یكی از دغدغه‌های مهم كاربران تبدیل شده است.
کد خبر : ۲۲۴۰۸۰

راهکار

 

به گزارش بورس نیوز، پرداخت عوارض آزادراه‌ها به صورت الكترونیك مزایای زیادی دارد. نخستین و مهم‌ترین مزیت آن، كم شدن بار ترافیك ورودی آزادراه‌ها است. با پرداخت عوارض به صورت الكترونیك دیگر نیازی نیست كه پشت صف‌های طولانی پرداخت عوارض معطل بمانید و وقت‌تان تلف شود.

از طرفی در روش پرداخت سنتی، امکان جابه‌جای میکروب‌ها و آلودگی‌ها هم وجود دارد. مخصوصاً حالا كه خطر ویروس كرونا و بیماری‌های واگیردار، بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

اما بسیاری از رانندگان، از این طرح ناراضی هستند. آنها دلیل خود را برای این نارضایتی، سخت‌تر شدن فرآیند پرداخت، مهلت کم پرداخت و در دسترس نبودن امکانات پرداخت الکترونیک در هر شرایطی می‌دانند. درصورتی که با استفاده از اپلیکیشن‌های مناسب ‌مثلا اپلیکیشن آپ، کارشان از پرداخت نقدی هم راحت‌تر خواهد بود.

راهکار اپلیکیشن آپ چیست؟

اپلیکیشن آپ، امکان استعلام و پرداخت عوارض اتوبان را فراهم ساخته و می‌توانید تمام هزینه‌های مربوط به بزرگراه‌ها و آزادراهای تحت پوشش را به صورت الکترونیکی و بدون توقف پرداخت کنید. تنها کافی است یکبار شماره پلاک و مشخصات خودروی خود را ثبت کنید و از مزایای پرداخت آنلاین عوارض بزرگراه‌ها بهره‌مند شوید.

 همچنین با فعال نگه داشتن گزینه پرداخت خودکار و شارژ کیف پول آپ، به محض اینکه مبلغ عوارضی استعلام و مشخص شود، آن مبلغ به صورت خودکار از کیف پول شما  کسر و جزییات مربوطه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

پرداخت امن و مطمئن و ذخیره سوابق پرداختی از دیگر مزیت‌های اپلیکیشن آپ در ارائه خدمات پرداخت عوارض اتوبان است.

راهکار

اپلیكیشن آپ با ارایه بهترین و آسان‌ترین روش‌های پرداخت از طریق تلفن همراه، خیال شما را از بابت پرداخت عوارض بزرگراه‌ها راحت می‌کند، كافیست این اپلیكیشن را از بازار، گوگل‌پلی و یا سایت‌ آسان پرداخت دانلود كنید و با ثبت نام در آن، از خدمات متفاوت و متنوع پرداخت الكترونیك بهره‌مند شوید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر