تعداد بازدید : ۳۴۳
کد خبر : ۲۲۴۱۳۰
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نمایندگی‌های ایران خودور و سایپا در ارائه خدمات پس از فروش کوتاهی کرده و مردم ناچارند تاوان این کم کاری را بدهند.

نارضایتی مردم از ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان

به گزارش بورس نیوز، حجت اله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخصوص نحوه ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی تحریم و نرخ ارز را بهانه‌ای برای ارائه نامناسب خدمات پس از فروش مطرح می‌کنند درحالیکه دلیل اصلی این نقصان، سیستم مدیریتی خودروسازان است.

نمانده مردم فسا در خانه ملت با بیان اینکه مردم از ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان رضایت ندارند، افزود: نمایندگی‌های ایران خودور و سایپا در ارائه خدمات پس از فروش کوتاهی کرده و مردم ناچارند تاوان این کم کاری را بدهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر از یک سو قیمت قطعات یدکی افزایش چشم گیری داشته و از سوی دیگر ارائه خدمات پس از فروش مناسب نیست در نتیجه هزینه مردم در این حوزه افزایش یافته است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان باید بر عملکرد نمایندگی‌ها در ارائه این خدمات به درستی نظارت کنند تا با نمایندگی‌های متخلف برخورد شود.

دیدگاه خود را بیان کنید
* نظر:
نام:
ایمیل:
گزارش مجامع

"سیستم" تا ۹ روز دیگر به مجمع می‌رود

مجمع عمومی فوق العاده شرکت همکاران سیستم در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ برگزار خواهد شد.

"زماهان" سهامداران را فراخواند

مجمع عمومی فوق العاده شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ برگزار خواهد شد.

"دریشمک" در اندیشه تغییر هیات مدیره

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت توليد و صادرات ريشمک در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ برگزار خواهد شد.

"تملت" به مجمع می‌رود

شرکت تامین سرمایه ملت در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ مجمع عمومی فوق العاده برگزار خواهد کرد.
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: