بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

نقش مهم حمایت نسبت به قیمت در ETF بعدی

قیمت‌ها در‌ای تی اف به دلیل اینکه دولت اطلاعات شفافی در این خصوص به بازار نمی‌دهد، غیر قابل پیش بینی بوده و حمایت دولت نقش مهمی را در این گروه ایفا می‌کند.
کد خبر : ۲۲۴۱۳۲
نقش مهم حمایت نسبت به قیمت در ETF بعدی
 
علی یوسفیان، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: بازار روند خوبی را طی نکرده و سه روز هفته اخیر شاخص کل نیز نوسانات مثبت و منفی زیادی را از سر گذراند. 

وی ادامه داد: عرضه‌ها در بازار سرمایه همچنان ادامه داشته و حرکت شاخص نیز روند بهتری به خود نخواهد گرفت و در نوسان خواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص عرضه مرحله بعدی صندوق‌های‌ای تی اف گفت: در صورتی که نمونه این صندوق‌ها مانند "شستا" و تحت حمایت دولت قرار گیرد، بازار نیز آن را دنبال خواهد کرد. 

وی ادامه داد: انتخاب‌ای تی اف‌های بعدی طبعا از گرو‌هایی خواهد بود که بازار به آن‌ها اقبال دارد چرا که موفقیت اولین هدف این صندوق هاست و این انتخاب‌ها در اولویت سهام شرکت‌های بزرگ خواهد بود. 

یوسفیان درباره قیمت گذاری این صندوق‌ها عنوان کرد: قیمت‌ها در‌ای تی اف به دلیل اینکه دولت اطلاعات شفافی در این خصوص به بازار نمی‌دهد، غیر قابل پیش بینی است. 

وی افزود: در روز مشخص و با قیمت مد نظر دولت صندوق‌ها بازگشایی می‌شود، البته نکته‌ای که وجود دارد عدم جذابیت قیمت در این صندوق‌ها و نقش مهم حمایت در آنهاست، چرا که با حمایت خوب ،استقبال از سوی مردم و در نهایت خرید رقم می‌خورد.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 
شاخص منفی پنهان در ابتکار چند سهم تاثیرگذار
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:
افزایش دلار نیما و گزارش خوب شرکت‌ها
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرخ شد؛
حرکت بعدی شاخص زیر ذره‌بین کارشناسان
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
واقعا با این قیمتای خودرو و خساپا ، میخوان بهمون بندازن این صندوقا رو
مهدی
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
دولت کلا تو کار انداختن هست
کامران
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
هنوز نسبت به سایر نمادهای دیگه که سنوات قبل تا الان رشدهای چندصد درصدی داشتن . رشدی زیادی نداشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
سلام دارایکم رابفروشیم یانگه داریم
hamide
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
سلام دارایکم نفروش فعلا نگه دار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
دارا یکم تا ۱۸ تومن میاد اینو کارشناسا گفتند
حمید
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
دارا یکم ارزشش بالا تر از این حرفاست نگهدارید فشار روش کم شه میره بالا قیمت وافکقعیش بالاتره
ناشناس
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
اون کارشناس خودش میخواد بخره داره صندوق میاره پایین
ناشناس
Germany
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
خ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
اکثر مردم منتظر ای تی اف خودرویبها هستند
۹۰ درصد سهامدارها علاقه شدید به خودرویبها
خصوصا خودرو و خگستر و زیر مجموعه هاش دارند
سجاد گچساران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
سلام وقت بخیر .
ب نظر شما چقد هزینه کنم دارا دوم
تشکر
ناشناس
Germany
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
اگر حمایتش اینه که استقبال مردم در خرید دارا دوم و سوم هم معلومه!
Z ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
دارا دوم بخریم یا نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
چند هفته است دارا یکم اصلا از 5 میلیون دویست بالا نمیره یا زیر 4 میدونید علت چیه..؟
Memareza
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
فقط به خار رفتار هیجانیه تازه وارداس.من که تا میتونستم اضافه کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
سلام.فروشندگان قیمت دارایکم روپایین اوردن یک روز فقط یک روزکمتراز+١۰نفروشید.ببینید خریداران سریعتر میخرند یانه.
ناشناس
United States of America
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
خون سهامداران تو خون نمادهای کوچیک و بنیاد عالی رشد نیمکنن بازار بورس دستکاری میشه کاملا مشهود
سهمای دولتی زیان ده فقط رشد میکنن
دولت فاتحه بورس و تا آخر سال میخون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
دوستان دارا دوم خیلی بیشتر از دارا بکم سوددهی داره چون با نفت سروکار داره و با کاهش درگیری کرونا در جهان قیمت نفت هم در حال افزایشه ظاهرا قراره تحربمهای نفتی ایران هم کم بشه که دیگه بطور وحشتناک درآمد نفتی ایران بالا میره دارا دوم را ازدست ندهید چون خیلی با دارا یکم فرق داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
دوستان دارا دوم خیلی بیشتر از دارا بکم سوددهی داره چون با نفت سروکار داره و با کاهش درگیری کرونا در جهان قیمت نفت هم در حال افزایشه ظاهرا قراره تحربمهای نفتی ایران هم کم بشه که دیگه بطور وحشتناک درآمد نفتی ایران بالا میره دارا دوم را ازدست ندهید چون خیلی با دارا یکم فرق داره
ناشناس
United States of America
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
اگر به پول سهامتان احتیاج مُبرم ندارید اگر با خود شرط کنید که با ضرر نفروشید فقط آنموقع است که میتوانید انتظار سود داشته باشید. وگرنه هر بار با یک منفی در صف فروش بفروشید در صف خرید بخرید با ۱۰ درصد ضرر با احتساب کارمزد کارگزاری بعد از ۹ بار تمام سرمایه تان را از دست میدهید در آن صورت فقط پول تو جیب سفته باز و کارگزاری کردید
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
خدمات دولت به مردم در یارانه ها کاملا: روشنه؟ حال حساب کنید دولتی که چسبیده به مدیریت سهام فقط کلمه ETfرا به زبان ها جاری کرده یعنی حفظ مدیریت وپست دار کردن اقوام وخویشان است وتحمیل دستور دولت بربازار علی برکت الله
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
اینا خوب باز تکذیب کردن یک حرف راست توی دهن این مسولین نیست د یک حرف راس
خدایا ما را از این عذاب نجات بده