آغاز سوددهی "فخوز" از شهریورماه
شرکت فولاد خوزستان برنامه پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت فولاد خوزستان به سهامداران سود سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ را پرداخت میکند.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی و حقوقی دارنده یک تا ۵ میلیون سهم میتوانند از ۱۵ شهریور نسبت به دریافت سود اقدام کنند.
همچنین، سهامداران دارای بیش از ۱۰ میلیون سهم از ۱۵ مهرماه میتوانند سود مذکور را دریافت کنند.

گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
فولادساز خوزستانی ۲۶ درصد رشد درآمدعملیاتی داشت؛
۵ درصد بیشتر در جیب سهامدار "فخوز"
عرضه ۳۰ هزار تن شمش فولاد خوزستان پس از دو هفته غیبت؛
نظارت بر عرضهها رها شده است؟ مدیرعامل فولاد خوزستان مطرح کرد:
بیثباتی نرخ سنگآهن دغدغه اصلی فولادیها
فولادساز خوزستانی ۲۶ درصد رشد درآمدعملیاتی داشت؛
۵ درصد بیشتر در جیب سهامدار "فخوز"
عرضه ۳۰ هزار تن شمش فولاد خوزستان پس از دو هفته غیبت؛
نظارت بر عرضهها رها شده است؟ مدیرعامل فولاد خوزستان مطرح کرد:
بیثباتی نرخ سنگآهن دغدغه اصلی فولادیها ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه