بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت گفت: طبق آخرین آمار‌ها دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت ۳۰ درصد از سهام خود را به فروش رساندند.
کد خبر : ۲۲۴۴۲۷

۲ میلیون نفر سهام عدالت خود را فروختتد

به گزارش بورس نیوز، مهدی نعمتی، عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت اظهار کرد: طبق آخرین آمار‌ها دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت ۳۰ درصد از سهام خود را به فروش رساندند.

وی افزود: بطورکلی تا هفته گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سهام خود را فروخته، تسویه و ۹۰۰ هزار نفر همچنان در فرآیند فروش سهام عدالت خود قرار دارند.

عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت ادامه داد: از سه هفته گذشته برنامه‌هایی را سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت سپرده گذاری و کانون کارگزاران طراحی کردند مبنی بر اینکه بانک‌ها و شرکت‌های کارگزاری بتوانند به سوالات سهامدارانی که سهام خود را فروخته اند، پاسخ مناسبی دهند.

نعمتی خاطرنشان کرد: قرار بود از روز ۳۰ تیر ماه بانک‌ها و کارگزاری‌ها دسترسی‌های لازم برای پاسخگویی به مردم را داشته باشند.

وی بیان کرد: وقتی فرآیند آغاز شد برخی از کارگزاری‌ها درخواستی داشتند مبنی بر اینکه به آن‌ها فرصت یک هفته‌ای داده شود تا بتوانند زیرساخت‌ها و منابع انسانی لازم را برای پاسخگویی با توجه به حجم زیادی از تقاضا‌ها انجام دهند.

عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام گفت: در طول یک هفته گذشته رایزنی‌ها و جلسات مختلفی در سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد و مقرر شد از امروز و تا قبل از اینکه فاز دوم ۳۰ درصد آزادسازی سهام عدالت آغاز شود، کارگزاران بتوانند دسترسی‌های لازم را برای پاسخگویی به سهامداران سهام عدالت انجام دهند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر