بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
۶ میلیون نفر از هموطنان شبای بانک ملی ایران را برای انجام عملیات بانکی خود معرفی کرده‌اند که این افراد می‌توانند بدون نیاز به فروش سهام و در ازای توثیق آن، با دریافت کارت اعتباری دیجیتالی نیاز مالی خود را تامین کنند.
کد خبر : ۲۲۴۵۱۷

کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت در عیدغدیر

به گزارش بورس نیوز، ‎مدیرعامل بانک ملی ایران از آغاز عرضه کارت اعتباری دیجیتالی این بانک با توثیق سهام عدالت در عید غدیر خم خبر داد و اظهار کرد: ۶ میلیون نفر از هموطنان شبای بانک ملی ایران را برای انجام عملیات بانکی خود معرفی کرده‌اند که این افراد می‌توانند بدون نیاز به فروش سهام و در ازای توثیق آن، با دریافت کارت اعتباری دیجیتالی نیاز مالی خود را تامین کنند.

محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران درباره کارت اعتباری دیجیتالی بانک گفت: دارندگان سهام عدالت نزد بانک ملی ایران می‌توانند تا سقف ۵ میلیون تومان در ازای توثیق سهام خود کارت اعتباری دیجیتالی دریافت و از بیش از ۴ هزار فروشگاه زنجیره‌ای خرید کنند.

‎حسین زاده با تاکید بر اینکه این اتفاق برای نخستین بار در کشور رقم می‌خورد و می‌تواند علاوه بر کمک به اقشار ضعیف جامعه، رونق تولید ملی را نیز به همراه داشته باشد، ادامه داد: مهلت زمان تسویه نیز یک ماه پس از اولین تراکنش خواهد بود و در صورت تسویه در موعد مقرر، نه تنها سودی تعلق نمی‌گیرد بلکه دارندگان کارت از پاداش خوش حسابی نیز بهره‌مند خواهند شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر