بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
جشنواره " سهم همسایگی" شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش که در راستای قدردانی از همراهی مشتریان افق کوروش از ۲۰ خرداد ماه در ۲۱۰۰ شعبه سراسر کشور در حال برگزاری است تا کنون بیش از ۱۵ هزار سهامدار جدید به خانواده بزرگ افق کوروش افزوده است.
کد خبر : ۲۲۴۸۸۳

به گزارش بورس نیوز، در این جشنواره هر شب به قید قرعه یک برنده ۵۰ میلیون تومانی، پنج برنده ۵ میلیون تومانی و ۴۹۵ برنده ۵۰۰ هزار تومانی معرفی می‌شوند که به ازای رقم جوایز خود سهام افق کوروش قابل معامله در بازار سرمایه دریافت می‌کنند، که تا کنون بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ برنده این جشنواره مشخص شده است.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره، تا پایان مرداد ماه فرصت دارند به ازای هر یک صد هزار تومان خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش یک امتیاز دریافت و کد قرعه کشی درج شده در زیر فاکتور خرید خود را از طریق کد دستوری #۱۵۷۲*۵۰۰* ثبت نمایند.

شرکت کنندگان در جشنواره سهم همسایگی برای آگاهی از اسامی برندگان می‌توانند به آدرس my.okcs.com مراجعه و یا در صفحه جشنواره‌های وب سایت رسمی افق کوروش با جستجوی کد قرعه کشی و یا شماره همراه، وضعیت خود را در جشنواره سهم همسایگی بررسی نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند افزایشی درآمدهای این فروشگاه زنجیره‌ای ادامه دارد؛

افزایش ۸۰درصدی فروش "افق" نسبت به سال گذشته

روند افزایشی درآمدهای این فروشگاه زنجیره‌ای ادامه دارد؛

افزایش ۸۰درصدی فروش "افق" نسبت به سال گذشته

ارسال نظر