بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار برای اولین بار ارائه می‌نماید:

برگزاری دوره‌های تخصصی در قبرس و کانادا

دورۀ دکتری تخصصی غیر حضوری مدیریت مالی و بانکداری-دانشگاه قبرس شمالی PhD in Finance & Banking و  کارشناسی ارشد حضوری مدیریت مالی-کانادا استان British Columbia Post Baccalaureate in Finance  برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۲۴۹۶۴
برگزاری دوره‌های تخصصی در قبرس و کانادا
 
 
 
به گزارش بورس نیوز، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار با همکاری شرکت مدیریت ارتباطات صنعت آتی پارس و در راستای سلسله برنامه‌های علمی "بازار سرمایه بین‌الملل" برای اولین بار مبادرت به ارائه دوره‌های دکتری غیر حضوری تخصصی مدیریت مالی و بانکداری (PhD in Finance & Banking) در دانشگاه معتبر قبرس شمالی و دورۀ کارشناسی ارشد حضوری مدیریت مالی Post Baccalaureate in Finance در دانشگاه معتبر استان British Columbia کانادا نموده است.
 

به گفته روح‌اله میرصانعی، دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار، بدنبال بیش از ۱۵ سال پیشینه فعالیت‌های آموزشی و برگزاری دوره‌های تخصصی بازار سرمایه با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی معتبر اروپا و کانادا، این‌بار نیز با توجه به رشد فزآینده کمی و کیفی بازار سرمایه کشور و اهمیت بسزای فراگیری فناوری‌ها و علوم جدید مالی و بانکداری بین‌الملل در مقطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد و نقش این دوره‌ها به عنوان دروازه‌ای مهم برای ورود به مفاهیم علمی اجرائی بازار‌های مالی جهان ونیز با هدف تربیت مدیران ارشد متخصص در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد برای آینده حرفه‌ای بازار سرمایه کشور، مبادرت به ارائه این دو دوره نموده است و فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها موفق به اخذ مدرک بین‌المللی قابل قبول در سرتاسر جهان خواهند بود.

همچنین بر اساس تفاهم با دانشگاه‌های فوق و بدلیل شرایط نرخ ارز، تلاش گردیده که پایین‌ترین تعرفه قانونی تحصیلی بصورت اقساط در این دو مقطع تنظیم و ارائه گردد. ضمن اینکه با توجه به شرایط کرونا و امکان وجود محدودیت‌هایی برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان مانند TOEFL و یا IELTS، راهکار‌هایی برای شرکت در دوره بدون نیاز به این مدارک حرفه‌ای زبان نیز تدوین شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فهرست دروس هر دوره و ثبت‌نام میتوانند از طریق سامانه آموزش کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار به آدرس sts.seba.ir و یا تلفن‌های ۹-۲۲۳۶۰۰۳۵ و atipars.com با شرکت مدیریت ارتباطات صنعت آتی پارس تماس حاصل فرمایند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر