بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
بازدهی ۶۵۸ درصدی صندوق در سال گذشته کسب شد؛

بازدهی ۵.۸۴ درصدی صندوق "مشترک کارگزاری حافظ"

بیش از ۴۰ درصد از دارایی‌های صندوق در ۱۰ سهم زیر سرمایه گذاری شده است.
کد خبر : ۲۲۵۰۴۸

بازدهی ۵.۸۴ درصدی صندوق

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارگزاری حافظ که از انواع صندوق‌های سهامی بوده که در هفته گذشته و با صدور ۱۳۰میلیارد ریال واحد‌های جدید سرمایه گذاری و کسب بازدهی ۵.۸۴ درصدی به ارزش ۴ هزار و ۳۴۲ میلیارد ریال رسید.

بازدهی ۵.۸۴ درصدی صندوق

در جدول زیر بازدهی‌های کسب شده این صندوق در بازه هاز زمانی هفته، ماه و سال گذشته ارائه شده است، بازدهی سالیانه این صندوق به ۶۵۸ درصد رسیده که بالاتر از میانگین بازدهی کسب شده یک سال گذشته صندوق‌های سهامی محسوب می‌شود.

بازدهی ۵.۸۴ درصدی صندوق

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب سایت این صندوق شامل ۹۶.۵% درصد سهام و حق تقدم شرکت ها، ۳ درصد سپرده بانکی و ۰.۵ درصد نیز سایر دارایی‌ها است.

در جدول زیر صنایع اصلی تحت سرمایه گذاری این صندوق ارائه شده است.

بازدهی ۵.۸۴ درصدی صندوق

بیش از ۵۵ درصد از سرمایه گذاری‌های این صندوق در ۵ صنعت زیر سرمایه گذاری شده است.

همچنین در جدول زیر ترکیب سرمایه گذاری در سهام این صندوق ارائه شده است.

بازدهی ۵.۸۴ درصدی صندوق

لازم به ذکر است که اطلاعات جدول ذیل بر اساس صورت وضعیت پرتفوی انتهای تیر ماه سال جاری ارائه شده است و ممکن است در بازه دو هفته گذشته این دارایی‌ها با تغییراتی همراه بوده باشند.

بر اساس اطلاعات موجود بیش از ۴۰ درصد از دارایی‌های صندوق در ۱۰ سهم زیر سرمایه گذاری شده است و تغییر روند حرکتی سهام این شرکت‌ها اثر بااهمیتی در ارزش خالص دارایی‌های این صندوق را مشاهده خواهیم کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر