بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
نرخ فروش فولادساز اصفهانی و تاثیر از یک خبر در بورس‌کالا؛

"ذوب" نزدیک مرز ۳۰ هزارمیلیاردی ریالی شد

جمع کل درآمد‌های محقق شده این شرکت از محل عرضه‌های صورت گرفته در بورس کالا از ابتدای سال جاری تا پایان هفته دوم مرداد ماه امسال به حدود ۳۰.۰۰۰ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۲۵۰۴۹

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، هفته گذشته شاهد معاملات بیش از ۱.۰۸۰ میلیارد ریالی شرکت ذوب آهن اصفهان در بورس کالا بودیم.

به این ترتیب جمع کل درآمد‌های محقق شده این شرکت از محل عرضه‌های صورت گرفته در بورس کالا از ابتدای سال جاری تا پایان هفته دوم مرداد ماه امسال به حدود ۳۰.۰۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

با این حال فروش ثبت شده در هفته سپری شده نسبت به هفته قبل از آن کاهش بیش از ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد و علت آن نیز کاهش عرضه محصولات شرکت بوده است.

در جدول زیر آمار معاملات محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان ارائه شده است:

نرخ فروش تیرآهن شرکت پس از دو هفته کاهش قیمت با افزایش مواجه بود و با ۷ درصد افزایش قیمت به ۹۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال رسید. ۴.۶۲۰ تن از این محصول در هفته گذشته به ارزش ۴۲۶ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال عرضه و معامله گردید.

همچنین در نمودار زیر روند تغییر نرخ محصولات این شرکت طی ۶ماه اخیر ارائه شده است.

برپایه این گزارش، ۴.۴۰۰ تن سبد میلگرد این شرکت با متوسط نرخ ۸۰ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال معامله گردید. ارزش معاملات این محصول به ۳۵۵ میلیارد ریال رسید. نرخ ثبت شده نسبت به هفته پیش از آن رشد در حدود ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که ۴.۴۱۵ تن شمش بلوم توسط این شرکت عرضه گردید که با متوسط نرخ ۶۷ میلیون و ۷۳۳ هزار ریال عرضه و معامله گردید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر