بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در گفت‌وگو با بورس نیوز خبرداد: 

"کوثر" و خرید ۳درصد بلوک شرکت‌های بورسی

سرمایه گذاری‌های صورت گرفته توسط شرکت بیمه کوثر عمدتا حول محور "بازار سرمایه" بوده که در همین رابطه برنامه ریزی‌های زیادی در دست اقدام است.
کد خبر : ۲۲۵۰۷۳
سرمایه گذاری
 
مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: تصمیمات اخذ شده در مجمع بیمه کوثر نشان داد که بیشترین سود تقسیمی در بین شرکت‌های همکار صنعت بیمه به این شرکت اختصاص دارد.

وی سرمایه گذاری‌های صورت گرفته توسط این شرکت را عمدتا حول محور بازار سرمایه عنوان کرد و گفت: در همین رابطه برنامه ریزی‌های زیادی در دست اقدام است. 

مشعلچی ادامه داد: ۳ درصد بلوک سهام شرکت‌های بورسی در دستور خرید قرار دارد، همچنین تنوع ترکیب سهام بورسی شرکت و ورود به بخش‌های مختلف سرمایه گذاری که سودآوری بیشتری برای شرکت به همره خواهد داشت را می‌توان از مجموع برنامه‌های شرکت بیمه کوثر دانست که امید می‌رود بازدهی سرمایه شرکت بیشتر از بازدهی بازار سرمایه یا سایر قسمت بوده تا آورده مناسبی در اختیار سهامداران بیمه کوثر قرار گیرد. 
 

مدیرعامل بیمه کوثر در خصوص " توان صنعت بیمه برای رقابت با بورس و بانک" اظهار کرد: در حال روبرو شدن با ظرفیت‌های جدید صنعت بیمه هستیم که قادر به تقویت، پیشرفت و رقابت بازار بیمه با نهاد‌های بانکی و بازار سرمایه کشور خواهد بود. 

مشعلچی خاطر نشان کرد:نگاه بیمه مرکزی بر این است که ضریب نفوذ افزایش و ظرفیت بیمه ارتقا یابد، همچنین در صدد تقویت نکات بالقوه و تبدیل به بالفعل بوده تا ارتباط خوبی با نهاد‌های مالی کشور شکل بگیرد.
 
به گزارش بورس نیوز مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بیمه کوثر در تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۹ برگزار شد که اطلاعات جامع این مجمع را می‌توانید از اینجا بخوانید.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش‌های ماهانه این بیمه‌ای روانه کدال شد؛

رشد ۶۱درصدی حق بیمه "کوثر"

مجمع عمومی فوق العاده این بیمه‌ای برگزار شد؛

خبری از افزایش سرمایه "کوثر"/ رشد ۸۸درصدی سود سرمایه‌گذاری‌ها

معاون اقتصادی ساتا در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

وقتی "بیمه‌ها" از بورس بیمه می‌شوند

ارسال نظر