بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

باب راس در پاستور

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به گشایشی که معلوم نیست از جیب کی و به نفع جیب کی انجام خواهد شد و زیان بانک نارنجی پوش و...
کد خبر : ۲۲۵۱۳۱

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، وعده‌های رنگی گشایش گره جیب مردم از جعبه‌های مدادرنگی ۲۴تایی نیز فراتر رفته و از این پس باید باب‌راس برای درکنار کوبیسم و سورئالیسم باید وعده‌ایسم هم اضافه کند تا این تابلوی نقاشی، سبک جدید را به خود ببیند.

البته بسیاری گفته‌اند که این چه وعده‌ای است که انگشت‌شمار‌ها می‌گویند به‌به و عمده مردم می‌گویند هـــــــآ!
سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که هر چیزی که هست، پای بورس نیز در میان است؛ به نظر می‌رسد اهالی پاستور درصدد پیش‌فروش نفت برای کسری بودجه هست اما؛ بسیاری از دُول و ملل مختلف چنین راهکاری را به بازار تزریق کرده‌اند ولی، راهکار جلوگیری از رانت، امضای طلایی و فساد آن چیست که مُهر سکوت آن تابه‌حال فک پلمپ نشده است.

تبعات طرح‌های این چنینی از مزایای آن بیشتر است و باید دید آیا این بار، این طرح واقعا گشایشی در اقتصاد ما ایجاد می‌کند یا طبق روال عادی، سبب گشایش جیب آقایان و آقازاده‌ها خواهد شد!

هجوم خرید برای تاکسی نارنجی زهواردررفته

شهرداری‌چی‌ها این‌روز‌ها با زیان همراه هستند، از شورای شهر بگیرید تا باجه‌های حقوق بده آنها؛ شاید بازارسرمایه برای این بانک قرمزپوش حسابی صف‌خرید را از پشت این بادجه‌ها به بورس آورده اما؛ زیان انباشته آن شیشه‌های هر بانکی را ترک داده چراکه این مقدار زیان در حوالی ارتفاع ۲۰هزار میلیاردی رسیده و هر روز نیز این مقدار گویا درحال افزایش است.

با این حال، از پشت گاوصندوق‌های این بانک می‌گویند، ارزش دارایی‌های‌مان بالاست! این آدرس بالا‌ها را به ما هم بدهید تا بخوانیم؛‌ای کاش بازار ما به این درجه از تحلیل برسد که قبل از خرید، نگاهی هم به صورت‌های مالی و خالص ارزش دارایی‌های شرکت‌ها بی اندازند.

کره گیری از آب گل آلود کرونا

لبنی‌ها هر روز به ازای اضافه کردن آب به شیر، نرخ خامه روی ماست و چربی شیر خود را افزایش می‌دهند؛ بله، باردیگر لبنی‌ها از آب گل آلود کرونا خوب کره‌ای گرفته و قیمت محصولات را بالا بردند؛ اگرچه افزایش قیمت‌ها را به افزایش بهای تمام شده گره می‌زنند؛ ولی سودهای محقق شده از بهبود اوضاع این شرکت‌ها بعد از کرونا حکایت دارد.

نهاد مردم نهاد و آدم‌های مردمی

مدیرعامل یکی از نهادها امروز از فسادهای پشت پرده برخی آقایون پرده برداشت و اسم اشخاصی را مطرح کردند که اتفاقا کم هم ادعای خوبی نداشته اند! امیدواریم این پرده درانی ها باعث شفافیت بیشتر شود و بعضی ها کمی خجالت بکشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر