محمد نوربخش، مدیرعامل شرکت سبدگردان کوروش:
سلب اعتماد سهامداران بالغو دومین عرضه ETF دولتی
محمد نوربخش مدیرعامل شرکت سبدگردان کوروش در گفتوگو با بورسنیوز در این خصوص بیان کرد: هنوز لغو عرضه دارا دوم مشخص نیست و خبرها حاکی از تایید و تکذیب های مکرر است.
وی افزود: به هر حال سهم هایی که به خاطر عرضه دارا دوم رشد کرده اند، با لغو عرضه دارا دوم، افت قیمت خواهند داشت. باید اول به این سوال پاسخ داده شود که اصلا سهم های پالایشی چرا رشد کردند؟ افزایش قیمت سهمهای پالایشی، به دلیل قرار گرفتن در ETF دولتی بود؛ وگرنه به لحاظ تحلیلی، بعضی از این سهمها در حدی که رشد کرده بودند، ارزندگی نداشتند.
مشروح این مصاحبه را در این لینک مطالعه کنید.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
مدیرعامل کارگزاری آگاه در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
"بورس" تنها گزینه حفظ نقدینگی دولت/ رفتارهای هجومی باید از بورس دور شود وزیر نفت پس از خبر منفی ETF پالایشگاهیها، شفافسازی کرد؛
ما و مخالفت ... عضو هیئت مدیره سبدگردان کوروش عنوان کرد؛
روزهای "زرین" در راه است
مدیرعامل کارگزاری آگاه در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
"بورس" تنها گزینه حفظ نقدینگی دولت/ رفتارهای هجومی باید از بورس دور شود وزیر نفت پس از خبر منفی ETF پالایشگاهیها، شفافسازی کرد؛
ما و مخالفت ... عضو هیئت مدیره سبدگردان کوروش عنوان کرد؛
روزهای "زرین" در راه است ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه