بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
مدیرعامل dnaunion اظهار کرد:

جهش آنلاینی‌ها در دوره کروناویروس

در دوران کرونا خرید آنلاین با جهش همراه بود، گرچه عدد کوچکی است، اما این جهش نباید فراموش شود چرا که ٣ تا ٥ سال برای این رشد زمان نیاز بود، اما طی ٥ ماه استفاده از فضا‌های آنلاین پیشروی را تجربه کردند.
کد خبر : ۲۲۵۲۶۴

پاشاپور

نشست خبری سالیانه گروه dnaunion با موضوع "تغییر رفتار مصرف کننده در بحران کرونا" با حضور ناصر پاشاپور نیکو، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره، سعید نبویان، مشاور ارشد تحقیقات کیفی و محمد موسوی عضو هیئت مدیره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، ناصر پاشاپورنیکو، مدیرعامل dnaunion اظهار کرد: در دوران کرونا خرید آنلاین با جهش همراه بود، گرچه عدد کوچکی است، اما این جهش نباید فراموش شود چرا که ٣ تا ٥ سال برای این رشد زمان نیاز بود، اما طی ٥ ماه استفاده از فضا‌های آنلاین پیشروی را تجربه کردند.

همچنین محمد موسوی عضو هیئت مدیره dnaunion نیز به بررسی رفتار مصرف کننده پرداخت و گفت: استفاده از تلویزیون، شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های آنلاین در طول بیماری کرونا با افزایش همراه بود بنابراین تبلیغات در این حوزه‌ها به مراتب تاثیرگذارتر بوده است.

وی ادامه داد: طبق فرضیه‌های موجود تبلیغات محیطی به دلیل کاهش سفر‌های درون شهری با کمتر شدن تراکم جمعیت، تاثیر بسزایی نداشته است.

پاشاپور

در ادامه سعید نبویان، مشاور ارشد تحقیقات کیفی در بررسی وضعیت کشور اظهار کرد: ایران در بحران اقتصادی شدید و تورمی عجیب به سر می‌برد که در سبد ضروری خانوار کاملا مشهود است.

وی ادامه داد: در مقایسه ایران با کشوری مانند فرانسه در شرایط بیماری شباهت‌های زیادی مشهود بوده، در ایران درآمد‌ها کاهش یافته و به دلیل بحران روانی، میزان خرج خانوار نیز از غیرضروری به ضروری تغییر کرده است که در این زمینه شباهت زیادی با دیگر کشور‌ها به چشم می‌خورد.

پاشاپور نیکو در پایان بحران اقتصادی کشور را بسیار بزرگتر از کووید١٩ دانست و گفت: به دلیل چنین بحرانی در کشور، بحران کرونا نسبت به دیگر کشور‌ها تاثیر کمتری داشته است.

اما؛ اقتصاد و توان خرید دو موضوع مهم و بحرانی واقعی محسوب می‌شود و لغزش دهک‌ها به سمت پایین نیز در جامعه و سبد خریر خانوار کاملا محسوس است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر