بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
مدیر برنامه‌ریزی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت:

امکان فروش سهام عدالت تا پایان سال برای مشمولان غیرمستقیم

دیر برنامه‌ریزی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: تمام کسانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند نسبت به معامله سهام از طریق کارگزاری‌ها و یا بانک خود اقدام کنند.
کد خبر : ۲۲۵۲۶۸

فروش سهام عدالت تا پایان سال برای مشمولان غیرمستقیم

به گزارش بورس نیوز، سید محمدجواد فرهانیان، مدیر برنامه‌ریزی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اظهار کرد: معامله ۶۰ درصد از سهام عدالت در هفته جاری آغاز شده و تمام کسانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند نسبت به معامله سهام از طریق کارگزاری‌ها و یا بانک خود اقدام کنند.

وی افزود: کسانی که پیش از این برای ۳۰ درصد سفارش گذاری کرده‌اند می‌توانند برای معامله ۳۰ درصد بعدی هم سفارش گذاری را انجام دهند.

مدیر برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی ادامه داد: مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند در حال حاضر این امکان را ندارند که با تغییر روش به مستقیم، بتوانند نسبت به معامله ۶۰ درصد از سهام عدالت اقدام کنند.

فرهانیان خاطرنشان کرد: افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند به محض اینکه سهام شرکت استانی آن‌ها وارد بورس شود امکان فروش سهام شرکت سرمایه گذاری مربوطه را خواهند داشت و در این روش اتفاقا دیگر محدودیتی برای میزان فروش هم وجود ندارد.

مدیر برنامه ریزی شرکت سرمایه گذاری مرکزی گفت: تا پایان سال تمام شرکت‌های استانی باید بورسی شوند و تمام کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند تا پایان سال می‌توانند نسبت به فروش تمام سهام خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر