تعداد بازدید : ۶۰۰
کد خبر : ۲۲۵۲۸۱
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
شنیده‌ها حاکی از آن است که مهم‌ترین محصول "غویتا" یعنی بیسکویت مادر، اولین افزایش نرخ خود را در سال ۱۳۹۹ معادل ۲۰ درصد افزایش قیمت را اعمال می‌کند

به گزارش بورس نیوز، با توجه به حاشیه سود ناخالص مناسب این محصول، تأثیر قابل توجهی بر سود آوری شرکت خواهد داشت. حدود ۴۰ درصد از فروش محصولات غویتا برند "مادر" است. لازم به ذکر است که این شرکت ماه گذشته قیمت سایر محصولات خود را به طور میانگین ۲۰ درصد افزایش داده بود.

دیدگاه خود را بیان کنید
* نظر:
نام:
ایمیل:
گزارش مجامع
دیدار سهامداران

دیدار سهامداران "پارسیان" در مجمع

مجمع عمومی شرکت بیمه پارسیان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ برگزار می شود.

"زگلدشت" سهامداران را فراخواند

مجمع عمومی شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۱ برگزار می شود.

"خراسان" از سهامدارانش دعوت کرد

مجمع عمومی عادی شرکت پتروشیمی خراسان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ برگزار خواهد شد.
زنگ مجمع

زنگ مجمع "کاذر" شنیده می‌شود

مجمع عمومی فوق العاده شرکت فرآورده‌های نسوز آذر در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ برگزار خواهد شد.
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: