افزایش نرخ مهمترین محصول ویتانا، تاثیر ویژه بر سودآوری شرکت
شنیدهها حاکی از آن است که مهمترین محصول "غویتا" یعنی بیسکویت مادر، اولین افزایش نرخ خود را در سال ۱۳۹۹ معادل ۲۰ درصد افزایش قیمت را اعمال میکند
به گزارش بورس نیوز، با توجه به حاشیه سود ناخالص مناسب این محصول، تأثیر قابل توجهی بر سود آوری شرکت خواهد داشت. حدود ۴۰ درصد از فروش محصولات غویتا برند "مادر" است. لازم به ذکر است که این شرکت ماه گذشته قیمت سایر محصولات خود را به طور میانگین ۲۰ درصد افزایش داده بود.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
خاطرات بیسکوئیت مادر زیر زبان سهامدار آمد؛
۷۲ درصد افزایش درآمدهای یکساله"ویتانا" / رشد ۲۵درصدی نرخ سهم در دوران قرمزی بورس خاطرات بیسکوئیت مادر زیر زبان سهامدار آمد؛
۷۲ درصد افزایش درآمدهای یکساله"ویتانا" / رشد ۲۵درصدی نرخ سهم در دوران قرمزی بورس ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه