بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های پذیرفته شده و خارج از بازار سرمایه مبلغ ۲۹ هزار و ۳۷۱ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ریال بوده است.
کد خبر : ۲۲۵۳۳۳

پترول

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، گزارش ارائه شده صورت‌های مالی شرکت مدیریت توسعه سرمایه گروه پتروشیمی ایرانیان (سهامی خاص) مربوط به سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ به شرح زیر در کدال منتشر شد.

در صورت سود و زیان سال ۹۸ "پترول" آمده که سود خالص این شرکت مبلغ ۲هزار و ۵۸میلیارد و ۳۰۹میلیون ریال محاسبه شده که در مقایسه با سال ۹۷، افزایش صعودی ۵۶۱ درصدی را از این شرکت نظاره‌گر هستیم.

پترول

در صورت وضعیت مالی "پترول" مقدار سود انباشته در سال ۹۸، مبلغ ۲ هزار و ۷۰ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال ارزیابی شده که نسبت به همین دوره مالی در سال ۹۷، ۵۴۲ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

در صورت خلاصه سرمایه‌گذاری به تفکیک گروه‌های صنعت تا پایان دوره تیرماه؛ بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های پذیرفته شده و خارج از بازار سرمایه مبلغ ۲۹ هزار و ۳۷۱ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ریال بوده که این میزان از تعداد ۲۲ شرکت به دست آمده اما؛ در انتهای دوره خردادماه ۹۹، جمع سرمایه‌گذاری‌ها معادل ۳۴۰ هزار و ۸۸۰ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال بوده که حدودا ۱۶ درصد کاهش داشته است.

پترول

گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان طی عملکرد یک ماهه منتهی به خرداد ۱۳۹۹ از محل واگذاری سهام ۹۳۱ میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال سود محقق کرده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال گذشته ۲.۴۷۷ درصد رشد داشته است.

حال باید دید که آیا اوضاع سرمایه‌گذاری‌های انجام شده "پترول" که نسبت به ماه گذشته با کاهش مواجه شده، آیا با ادامه روند  روبه‌رشد نرخ‌های نفت و البته سایه منحوس کروناویروس به کجا ختم خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
شما خیلی کثیف هستید