بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

شنیده های رسیده از گروه پالایشی حاکیست بعد از عرضه صندوق دارادوم گزارشات افزایش سرمایه این گروه از تجدید ارزیابی روانه کدال خواهد شد.

کد خبر : ۲۲۵۳۷۰
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
بهتراست برای بازدهی بهتر از بازار گردان برای صندوقها استفاده بشه کسی سبد گردان کنه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
اگر یک روز دارادوم فلان روز عرضه میشه بعدا بیایند بگن کلا کنسل است اعتماد مردم از بین میره و مردم سرمایشونو از بورس خارج میکنند به همون سادگی که اومدند به راحتی هم میروند . چون به مسئولین هیچ اعتمادی نیست.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
اگر یک روز دارادوم فلان روز عرضه میشه بعدا بیایند بگن کلا کنسل است اعتماد مردم از بین میره و مردم سرمایشونو از بورس خارج میکنند به همون سادگی که اومدند به راحتی هم میروند . چون به مسئولین هیچ اعتمادی نیست.
ناشناس
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
باشه حرص نخور.چند بار میگی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
اگر یک روز دارادوم فلان روز عرضه میشه بعدا بیایند بگن کلا کنسل است اعتماد مردم از بین میره و مردم سرمایشونو از بورس خارج میکنند به همون سادگی که اومدند به راحتی هم میروند . چون به مسئولین هیچ اعتمادی نیست.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
اگر یک روز دارادوم فلان روز عرضه میشه بعدا بیایند بگن کلا کنسل است اعتماد مردم از بین میره و مردم سرمایشونو از بورس خارج میکنند به همون سادگی که اومدند به راحتی هم میروند . چون به مسئولین هیچ اعتمادی نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
تمام دیگه پس بخریم پولدار بشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
واقعا دیگه اعتمادی به این دولت و بورس نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
خواهشا با اعتماد مابازی نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
بعضی ها دوست ندارند بورس رونق می گیرد چون بورس داره عاملی میشه که از سود آنها در بازارهای دیگه همچون خودرو، دلار و مسکن جلوگیری می کنه و بی وقفه دارند به بورس ایراد میگیرند، متاسفانه برخی از مسئولین سهوا یا عمدا در زمین آنها بازی می کنند.
سجاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
بازار باید موازی پیش بره شاخص کل با شاخص هم وزن خودشو تطبیق بده ولاغیر
این اصلاح ها بنفع همه هس و خواهد بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
لطفاً اعتماد نکنید .اصلا سهام دولتی همشون دستوریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
خدایی این خبرارو از کجا در میارید. سهم داغ کردن دیگه شاخ و دم نداره. اونایی که روی این اخبار جعلی سهمشونو نمی فروشن بعدا بیخیالتون نمیشن ها.
شهروند
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
حیف نیست سهام پالایشی بفروشند ؟؟؟ چی بخرند ؟؟؟؟
حامد
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
جالب بود...با این جمله ات مشخصه جز دسته ی کسانی هستی ک از رونق بورس سوختن، یه سری به سایت کدال بزن و بعد بیاد اینجا دل چندتا تازه وارد رو خالی کن،، سهم پاشا بزودی نقره داغ میشن، بازار سرمایه همیشه اصلاح داشته و خواهد داشت و سود بزرگی در راهه
ارسلان دولتخواه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
با سلام لطفا بفرمایید دماسنج اقتصادی مملکت چیست؟
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
با سلام بسیار خبر خوبی است پالایشگاهها تقویت می شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
زمان بازگشایی پالایشی کی هستش ؟ مگه قرارنبود ۲۴ باز بشه ؟ عجب دولتی داریم بخدا .اینا دیگه کی هستن‌؟