بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
از سوی سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت؛

تخصیص اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی به هپکو

استاندار مرکزی گفت: ۲ هزار میلیارد ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای تحقق قرارداد هپکو به وزارت راه و شهرسازی اختصاص یافته که این مهم حاصل پیگیری از سال گذشته است.
کد خبر : ۲۲۵۳۸۳

تخصیص اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی به هپکو

به گزارش بورس نیوز، سیدعلی آقازاده درخصوص تحقق قرارداد هپکو به وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: این مهم به تایید وزارت راه و شهرسازی رسیده و قرارداد آن آماده برای امضا است که به محض انعقاد قرارداد، هپکو باید برای تعهدات خود با جدیت وارد عرصه تولید با کیفیت شود.

وی افزود: در زمینه واگذاری هپکو به تامین اجتماعی نشست‌های لازم با مدیرعامل این سازمان برگزار شده و مقرر شده در نخستین اقدام، حقوق معوق کارگران این شرکت پرداخت و در قدم بعدی همه تلاش‌ها برای راه‌اندازی جهش تولید در هپکو به کار گرفته شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: تامین اجتماعی یگ بنگاه حرفه‌ای و با نقدینگی است که می‌تواند هم مدیریت خوب داشته باشد و در مواقعی که مشکلی ایجاد شود از نقدینگی خود استفاده کند و در خصوص تصمیم واگذاری هپکوی اراک تصمیماتی اخذ شده که نتایج آن حداکثر تا ۱۰ روز آینده اطلاع رسانی می‌شود.

آقازاده گفت: پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال از طریق سازمان تامین اجتماعی برای تزریق به هپکو در هفته گذشته مصوب شده است و مقرر شده از این میزان، ۱۰۰ میلیارد ریال برای حقوق معوق ماه‌های خرداد و تیرماه کارگران هپکو پرداخت شود و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای سنوات، بازخرید، بدهی‌های بازنشستگان و هزینه‌های جاری اختصاص یابد.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نادیده گرفتن منافع سهامداران بازار پایه
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

نادیده گرفتن منافع سهامداران بازار پایه

براساس اعلام شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو؛

"تپکو" سهامدار عمده را تغییر داد

شرکت توليد تجهيزات سنگين هپکو خبر داد؛

تغییر در ترکیب هیات مدیره "هپکو"

ارسال نظر