بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به خودنمایی کارگزاران با سرمایه‌هایی که مال آنها نیست و فقط رنج منفی را تحمیل بازار کردند.
کد خبر : ۲۲۵۳۸۶

۵.۵

به گزارش بورس‌نیوز، اتفاقاتی در این چند روزه رخ داده که به نظر می رسد تنها چیزی که برای بعضی آقایون اهمیت ندارد، سرمایه‌های مردم است. آن از قیل و قال دارادوم و بلائی که بعد از کلی تبلیغات ETF دولت، به سر بازار آوردند ؛ این هم از سیاست‌شان برای سهام عدالت!

سرمایه‌گذارانی که روش مستقیم را برگزیدند، گمان می‌کردند اختیار خرید و فروش با خودشان است اما؛ اینطور نشد و بعضی کارگزاران محترم امروز طوری رنج منفی کشیدند که انگار نمایش خودنمایی چند بچه پولدار را با آتش زدن اسکناس اجرایی می‌کنند! اینکه چرا نمادهای سهام عدالت مردم، مستقیم در پرتفوی سرمایه‌گذاری‌هایشان بنشیند تا اگر خواستند بفروشند، اول شرایط بازار را رصد کنند و بعد تصمیم بگیرند، خود جای سوال دارد.

هسته کمر خم کرد
بعضی دوستان هم مرتبا غر می زدند که چرا در بازار مثبت فقط هسته خسته می شود و در منفی ها خوب کار می کند؟ امروز بازار منفی بود و عرضه اولیه هم فشار ۵.۵ میلیونی وارد کرد و هسته خسته طوری کمر خم کرد که ثابت کرد در بازار منفی هم نه فقط قادر به هنگ کردن است؛ بلکه می تواند تا نزدیکی مرگ مغزی هم پیش رود.

سمیه تنها ماند

اهالی بهارستان امروز رای اعتماد به وزیر معرفی شده ندادند. عده ای فریاد می زدند در دوران فعالیت ایشان صدها رانت و تخلف رخ داده و ارز دولتی صرف واردات کالاهای غیر ضروری شده و همه چیز گران شده و... و ایشان کاری نکرده اند! عده ای دیگر هم سینه سپر کرده بودند که اگر این بزرگوار نبودند، کرونا ما را تا مرز قحطی پیش برده بود! خلاصه که ما نفهمیدیم حق با کیست؛ اما هر چه هست امیدواریم مهم ترین وزارت خانه کشور هر چه زودتر، صاحب وزیر شود؛ البته از نوع شایسته اش!

شلوغ‌کاری یک بانک پرسروصدا

قیمت سهام یکی از بانک های نسبتا مشکل دار بازار، چند وقتی است به بهانه تجدید ارزیابی طوری به بالا جهیده که تحلیلگران هنگ کرده اند! حالا مدیران این بانک مصاحبه کرده اند و در بوق و کرنا کرده اند که اهالی میرداماد با تجدید ارزیابی ما موافقت نکرده اند! بعد هم لابلای حرف های خود گفته اند که به ما گفته شده تجدید ارزیابی باید همراه با آورده نقدی باشد تا افزایش سرمایه دهید! حالا پشت پرده این شلوغ کاری ها چیست، خدا می داند...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
قلی خان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
سهامداران این روز ها ی بازار بورس بر باد نشسته اند و بر باد خواهند رفت . بر سرنبزه می توان تکیه داد اما روی سر نیزه نمی توان نشست . سهامداران این روز ها روی سر نیزه نشسته اند . مردم به باد خواهند و به باد خواهند رفت.