بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
تامین سرمایه تمدن یکی از ۱۰ تامین سرمایه کشور است که بیشترین دارایی تحت مدیریت را در میان تمام تامین سرمایه­های دیگر دارد. گفتنی است بخش بزرگی از مشتریان این شرکت از طریق سامانه سرمایه­گذاری آنلاین آی بی شاپ (ibshop) با این شرکت آشنا شده و سرمایه­گذاری خود را انجام داده­اند.
کد خبر : ۲۲۵۳۸۸

سبدگردانی اختصاصی؛ پروژه مشترک بزرگترین تامین سرمایه کشور و آی بی شاپ

به گزارش بورس نیوز، سامانه آی بی شاپ که تحت مدیریت تامین سرمایه تمدن است، کار خود را از اواخر سال ۱۳۹۵ شروع کرد و در ابتدا صرفا پلتفرمی برای خرید و فروش (صدور و ابطال) واحد‌های سرمایه­ گذاری به صورت آنلاین بود؛ اما بعد از مدتی این سامانه با توسعه فعالیت­های خود، دامنه محصولات خود را گسترش داد و محصولات جدیدی از قبیل کارت اعتباری، بیمه و کارت­های تخفیف­دار را بر سبد محصولات خود افزود.

این سامانه با توجه به درخواست­های مکرر سرمایه­ گذاران و اقبال مناسب به بورس در ماه‌های اخیر بالاخره محصول جدید خود به نام سبد سرمایه ­گذاری اختصاصی را در سامانه عرضه کرد. در حال حاضر سبدگردانی اختصاصی صرفا برای مبالغ بالای ۵۰ میلیارد ریال امکان­پذیر است. افرادی که این میزان از دارایی را جهت سرمایه ­گذاری داشته باشند، درخواست سبد خود را می­توانند برای این شرکت ارسال کنند و مدیران سرمایه­گذاری این شرکت با تشکیل جلسات اختصاصی با فرد سرمایه­گذار، استراتژی و اهداف وی را تعیین می­کنند و با توجه به فرم­های مخصوص ریسک سنجی، میزان ریسک­پذیری شخص سرمایه­گذار را ارزیابی می­کنند تا سبدی متناسب با ویژگی­های سرمایه­گذار تدارک ببینند. گفتنی است این شرکت در تمام طول قرارداد، با ارسال گزارش­های دوره­ای مشتریان خود را از وضعیت دارایی­هایشان مطلع می­کند.

سامانه آی بی شاپ اعلام کرده با توجه به شیوع ویروس کرونا درحال حاضر افراد می­توانند برای درخواست سبدگردانی اختصاصی وارد سایت iBshop.ir  شوند و در بخش سبدگردانی فرم مربوطه را پر کنند تا مشاوران سرمایه­گذاری شرکت با آن­ها تماس بگیرند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

توسعه شعب آی بی شاپ در شهرهای مختلف

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

توسعه شعب آی بی شاپ در شهرهای مختلف

ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
افتضاحه فقط یه نگاهی به بازدهی صندوق ثروت آفرین تمدن نسبت به بقیه صندوق ها بندازید متوجه عملکرد بدش میشید