بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
وقتی حقوقی‌ها با استقاده از شمشیر دولبه، می‌تیغند!

خودسوزی سهامداران "شتران"

عملکرد سهامداران در نماد پالایشی‌ها نشان داد که کماکان بازارسرمایه از لحاظ آموزش در فقر به سر می‌برد و حقوقی‌ها مانند پلیکان‌ها در رودخانه درحال خشک شدن، تمام ماهی‌های آن را می‌بلعد.
کد خبر : ۲۲۵۷۵۳

به گزارش بورس‌نیوز، در حالی که پالایشی‌ها قرار بود نماد پالایشی‌ها تا ۱۱شهریورماه بسته باشد اما؛ امروز این نمادها بازگشایی شدند و اردر ترس ابتدایی بازیگران این سهم‌ها نشان داد که بازارسرمایه ایران برای حرفه‌ای شدن راه بسیاری را دارد تا سهامداران تازه‌وارد با هر چوبی که از سوی حقوقی‌ها بلند می‌شود، نترسند و جای خالی ندهند.

خودسوزی سهامداران

با آنکه صف "شتران" در حال خالی شدن بودن، اما به ناگاه سهامداران حقیقی که ۹۹درصد صف فروش را تشکیل دادند و بازهم در تفکر فروش غوطه‌ور شدند و این حقوقی‌ها هستند که ۷۷درصد این صف را در حال خریداری هستند.

این خرید حقوقی‌ها کاملا شمشیر دولبه بوده زیرا شاید در نگاه اول به‌به و چه‌چه کنند که ماشاالله که حقوقی‌ها فداکار در حال جمع کردن صف خرید هستند، اما سهامدار باید بداند که حقوقی هر سهم را در عسل زده و بعدا می‌خرد.

سهامداران تازه‌وارد به نحوی عمل می‌کنند که هیچکدام راه فراری را برای خروج از سهم خود نمی‌گذارند و این حقوقی‌ها هستند که گازانبری این روزها جولان می‌دهند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
حقوقی هایی که در سقف فروختن الان عجله ای برای خرید ندارند و منتظرن تا کف و کفتر سوار شن!!! مگر حقیقی توان مقابله با حقوقی را دارد.
نگاهی به کدال بیندازید و گزارش بیمه معلم از شناسایی سود را به عینه ببیند
چقدر این کثافتها بازار را به لجن میکشن!!!
اونقدر تو سود هستند که در صف فروش هم که بفرشند سودهای سنگین میکنند بیچاره حقیقی!!!
البته از حق نگذریم که حقیقی های احمقی که سودهای سنگیین کردن و الان با خروج پولشان بازار مسکن را هم هم به گند کشیدن و به هر قیمتی آپارتمان میخرن!!
بساز بفروشها قیمتها را میکشن بالا و پایین نمیارن اونوقت حقیقی سهامش را به آتش میکشد!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
هشدار به مسوولان نظام و قابل توجه دلسوزان مملکت عرض می کنم که بی بی سی و دیگر شبکه های خارجی این مدت تشویق به فروش و خروج از بورس کردن. تعدادی از عوامل وابسته با خرید میلیاردها سهام بنیادی با هماهنگی کامل در صفوف فروش خیمه زده و سعی در فروپاشی اقتصاد سرمایه ایران دارند. در این زمینه مجلس و قوه قضاییه باید ورود کنند تا مشخص شود آیا این یک توطئه ی سازمان یافته از سوی عوامل نفوذی است یا دولت هم در این زمینه به آنها چراغ سبز نشان داده و در حال آماده سازی غیر مستقیم مردم برای آشوبهای خیابانی است. به وضوح می بینیم که حتی با وجود خبرهای مثبت باز هم بازار در جهت معکوس حرکت کرده و سرمایه مردم را به باد تمسخر میگیرد. این شیوه از رفتار به هیچ وجه ارتباطی به سهامداران خرده پا ندارد و حتی با حمایت نه چندان خوب حقوقی بازهم صفهای فروش پابرجاس. دولت باید هر چه زودتر حساب خودش را از عوامل سازمان یافته و نفوذی جدا کند و گرنه برای سهامدارانی چون بنده وجود نوعی خیانت بزرگ در دولت نسبت به سرمایه ملت مانند روز روشن است. سربلند باد ایران .
حمید
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
دولت قصدش ایجاد آشوب های خیابانی که به امید حق به دست دولت استارت داره زده میشه و به زودی همه سهامداران بازار بورس به کف خیابان‌ها میان و همین حقوقی های که از خود مردم پول جمع کردن برای حمایت از این آشوبها پولها رو روانه خیابان می‌کنند دولت روحانی میخاد کار یکسره کنه پول مردم کشوند داخل بورس حالا به اسم حمایت داره بد بخت میکنه مردم بیچاره که بازیچه دسته این دولتی هاشدن کسی نیست جلوی روحانی رو بگیره آیا واقعا آقایون از مملکت داری خسته شدین.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
دولت جلوی این لجن حقوقی فولاد رو بگیر

کل ماجرا مقصر حقوقی کثیف فولاد بخدا
پرویز
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
متاسفانه عوامل عربستان با پول کلان از چند ماه پیش وارد بورس شدن تا در شهریورماه با فروش سهم های خود باعث ریزش بازار شوند و زمینه برای آشوب های خیابانی فراهم شود از مسئولین محترم خواهشمندیم با حمایت از بورس جلوی توطئه دشمن رو بگیرن.
سیدمحسن شاملی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
سلام الان آموزشهای زیادی در سایتها وجود داره ولی خیلی ها توجه نمیکنند من چند نفر را میشناسم که وارد بازار شده اند ولی به دلیل عدم آگاهی الان خیلی بد بین هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
اگر روند پالایشی ها سودآور نشود فاتحه بورس ونظام یکی میشود... امیدوارم دشمن را قبل از رسیدن به هدفش ناکام بگذارید...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۳
جناب آقای بورس نیوز مگر خود شما نبودید که سه ماه پیش تیتر زدید قطار زیان پالایشی ها به راه افتاد ، زور پلایشی ها نرسید و این شرکتها حباب دارن و گفتید که پالایشی ها تعذیل منفی سنگین دارن و فلان و بهمان ؟ یادتون میاد یا یاداوری کنم ؟ الان چی شده که سنگ پالایشی هارو به سینه میزنید ؟ نکنه وقت فروش فرا رسیده و می خواید با تبلیغات سهم هایی که چند ماه پیش با تبلیغات منفی جمع کردید اینبار با تبلیغ مثبت بفروشید ؟ رفتار شما از حقوقی ها هم کثیفتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
قوه قضائیه حمایت حمایت
رضا
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
اینها همش کار آمریکا و اسرائیل و عربستان و منافقین هست. لعنت بهشون