بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
صفوف فروشی که به دریا ختم می‌شود؛

حقیقی‌های "حکشتی" به جان همدیگر افتادند

نگاهی به روند معاملات این شرکت حاکی از آن بوده که سهامداران حقیقی به جان یکدیگر افتاده و حقوقی‌هایی که طی روزهای گذشته کمی به بهبود بازار کمک می‌کردند، آنها نیز از بیرون گود معاملات تنها، نظاره‌گر این خونریزی حقیقی‌ها نشسته‌اند.
کد خبر : ۲۲۵۷۹۶

 

صفوف فروش حکشتی را حقیقی جمع می‌کند.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران "حکشتی" در‌حالی‌که طی آخرین روز معاملاتی هفته جاری قرار دارد، که سهامداران حقیقی زنبیل به دست آماده فروش این سهم دلاری و با ارزش شدند.

تا به این لحظه تعداد ۵۰۰۰ نفر صف‌نشین در ایستگاه این شرکت دیده می‌شود که حدود ۲۹ میلیون سهم را می‌خواهند به فروش برساند اما؛ نکته جالب اینجاست که تقریباً حقیقی‌ها به جان همدیگر افتاده و ۹۹درصد خریداران را خود حقیقی‌ها تشکیل دادند و بیش از ۹۳ درصد از صف فروشندگان باز هم به حقیقی‌ها رسید.

صفوف فروش حکشتی را حقیقی جمع می‌کند.

طبق آخرین معاملات این شرکت طی یک هفته گذشته تقریباً ۶ روز قرمز را در سابقه معاملاتی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی مشاهده می‌شود. هم اکنون نرخ قابل معامله این شرکت در محدوده ۶ هزار و ۸۷۳ تومان قرار دارد و نماگر این شاخص برروی منفی ۴.۹۹ درصد است.

صفوف فروش حکشتی را حقیقی جمع می‌کند.

عدم اطلاع‌رسانی دقیق این شرکت نسبت به ارزشمند بودن این سهم، باعث شده تا سهامداران حقیقی به جان یکدیگر افتاده و حقوقی‌هایی که طی روزهای گذشته کمی به بهبود بازار کمک می‌کردند، آنها نیز از بیرون گود معاملات تنها نظاره‌گر این خونریزی حقیقی‌ها باشند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بارگیری سرمایه‌گذاری
سرمایه‌گذاری‌های کشتیرانی به ۵.۳۶۱ میلیارد ریال رسید؛

بارگیری سرمایه‌گذاری "حکشتی" به خارج از بورس

آیا شاهد افت ادامه دار قیمت سهام خواهیم بود؛

"حکشتی" و سرمایه‌گذاری با بازگشت سرمایه‌ای نزدیک به صفر

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
معلومه سهامدار این نماد هستید که دفاع میکنید از این سهم سهمی که 500 تومن بود چطوری به این قیمت بالا رسیده واصلا به خودش اصلاح را دیده ونمونه این زیاده مثل بقیه یا مخابرات یا همراه مخصوصا حکشتی با توجه به تحریم کشتیرانی چرا این قدر رشد باید داشته باشه میگید اونم بعد از افزایش سرمایه .دلار رفته بالا چطوری با کله بقیه اومدند پایین این نه. شما بگید ارزش جکشتی چنده نه تو لفافه حرف میزنید .لطفا ازنمادها تبلیغ یا مخرب نباشید میدونید که مردم هیجانی هستند والان چقدر تو ضرر هستند به واسطه نوشته های شما.
ناشناس
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
تحلیل آب دوغ خیاری نکن بی سواد.ناو و ارزش جایگزینی شرکت بالای ۲۰هزارتومن از مراجع رسمی محاسبه شده بین ۲۰الی ۲۸ هزار تومان بستگی به قیمت روز دلار بین ۱۸الی ۲۵ تومن
amin
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
(ما خوب میدونیم که اون حجم از معامله کار حقیق بازار نبود و ورود بانک ها به بازار بوده ولی الان باید بانک ها دوباره به بازار ورود کنن وتعادل را برگردانند.)
نباید به گردن حقیقی ها انداخت چون اثر روانی کاهشی بودن نرخ ارز روی تصمیم حقیقی بازار انکار ناپذیره و دلیل ریزش بهمن 92 و با شدت بیشتر فروردین 93 همین اتفاق بود البته در آن زمان تراز ارزی کشور بهتر بود.
1.و لی حالا نمیدانم چرا حقیق های بازار با پیشبینی دلار 35000 توسط خود مجلس برای تاریخ تسویه اوراق نفتی باز دارن چوب حراج میزنن.
2.چیزی هم که داره از اخبار اتاق بازرگانی تهران میاد بیرون روند روبه رشد تمدید کارت بازرگانی های پایان محدودیت دوساله هست.
3. تغییر سیاست ارز صادراتی تحویلی که (مشکلات به وجود آمده از این تصمیم هم بزودی خود را نمایان میکند ) و شرایط خاص بازار ایران من چشم انداز دلار را کمتر از 30000 هزار تومان تاپاین سال نمیبینم.
4.ولی در کما رفتن شاخص تا مشخص شدن ریاست جمهوری آمریکا این خنده آورترین حرف ممکنه، (جویی) نخواهد توانست بر ترامپ پیروز شود من اینو از الان دارم میگم.
Diako
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
من خودم مقداری حکشتی دارم و از روز اصلاح تا الان باهاش موندم این سهم هم نیاز به اصلاح داره ولی ارزش واقعیش ۲۰ هزار تومنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
من از ۱۷۰۰ با این سهم بودم. همیشه یا صف فروشه یا خرید. ولی نفروختم با وجود اصلاح زیاد که داشته.