بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
آیا زور حقوقی این پتروشیمی امروز به صف‌نشینان می‌رسد!

حقیقی‌های "فارس" و تاثیر منفی ۵۶۷۳ واحدی

باید دید که سهامداران حقیقی دست به ماشه‌ای که این روز‌ها در صف دوئل فروش سهم‌های ارزنده قرار گرفته‌اند، با چه سیگنالی از سوی ناشران از صف منحوس فروش، خارج می‌شوند.
کد خبر : ۲۲۵۸۰۱

حقیقی‌ها می‌فروشند و حقوقی‌ها جمع می‌کنند.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی خلیج فارس با نماد "فارس" در آخرین روز‌های معاملاتی خود در مردادماه، در حالی معامله می‌شود که تعداد ۱۴۰۰ نفر به حجم ۲۵ میلیون در صف‌های فروش آن نشسته اند.

امروز، ۸۹ درصد از حجم فروش نماد "فارس" توسط حقیقی‌های بازار انجام شده که نشان می‌دهد حقوقی‌های "فارس" در بازار بیکار ننشسته‌اند و ۴۷درصد از حجم فروش توسط حقوقی‌های بازار جمع‌آوری می‌شود.

حقیقی‌ها می‌فروشند و حقوقی‌ها جمع می‌کنند.

نماد فارس که پس از از یک هفته معاملاتی در روز سه شنبه ۲۸ مرداد به صف خرید خوبی دست پیدا کرد و کام سهامداران خود را شیرین کرد، اما این کام شیرین در تابلوی فارس پایدار نماند و مجدداً امروز فارس را با صف فروش سنگین مواجه کرد.

لازم به ذکر است که "فارس" با تاثیر ۵۶۰۰ واحدی بر روی شاخص کل در قیمت آخر ۲۸۷۲۰  در حال معامله است.

حقیقی‌ها می‌فروشند و حقوقی‌ها جمع می‌کنند.

جعفر ربیعی مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس نیز در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که "نباید با چند روز بازار منفی فکر کنیم، بد حالی به سراغ بورس ایران آمده و در این شرایط باید تا جایی که می‌توانید، سهم بخرید. "

با این حال باید دید که سهامداران حقیقی دست به ماشه‌ای که این روزها در صف دوئل فروش قرار گرفته‌اند، با چه سیگنالی از سوی ناشران باید از این صف منحوس، خارج شوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر