بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
به گزارش بورس نیوز، شرکت فولاد مبارکه در نظر دارد بخشی از فعالیت‌های مهندسی و تامین تجهیزات، کلیه عملیات اجرا شامل خاکبرداری، سیویل، ساخت و نصب اسکلت فلزی و کلیه تجهیزات خط نوردگرم شماره ۲ به ظرفیت ۴.۲ میلیون تن شامل جرثقیل‌ها و دو عدد قفسه رافینگ و هفت عدد قفسه فینیشینگ و سه عدد کلاف پیچ از طریق شناسائی و ارزیابی پیمانکاران در قالب شرکت یا به صورت مشارکت‌های توانمند واجد شرایط از طریق مناقصه به صورت EPC واگذار نماید.
کد خبر : ۲۲۵۸۵۹

حداقل شرایط لازم جهت ورود به ارزیابی و شناسایی مناقصه گران:
۱. داشتن رتبه یک صنعت و معدن یا رتبه یک پیمانکاری EPC صنعتی
۲. ارائه گواهی و نامه رسمی از بانک معتبر در خصوص تامین ضمانت نامه بانکی به مبلغ ۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به تاریخ روز ارائه مدارک
۳. دارای تائید صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
۴. ارائه تفاهم نامه محضری مشارکت الزامی می‌باشد، ولی قرارداد با رهبر مشارکت منعقد خواهد شد.

توضیحات:
ارائه مدارک و مستندات فوق شرایط لازم جهت ورود به مرحله ارزیابی کیفی مناقصه گران می‌باشد و عدم ارائه هر کدام از موارد مذکور منجر به خروج از فرآیند ارزیابی خواهند شد.
از آنجا که مناقصات به صورت همزمان برگزار می‌گردد، مناقصه گران می‌توانند در همه مناقصات فوق شرکت نمایند، ولی تنها امکان برنده شدن در یک مناقصه وجود دارد.
ترتیب بازگشایی پاکت‌های مناقصات به ترتیب زیر می‌باشد:

۱. خط نورد گرم
۲. انبار تختال و کوره‌های پیشگرم
۳. خط اسکین پاس و انبار کلاف
۴. تصفیه خانه نورد گرم

نحوه ثبت نام در فراخوان و دریافت فرم ارزیابی کیفی:
فرم ارزیابی کیفی را از اینجا دانلود نموده و به همراه کلیه مدارک لازم طی مرحله زیر ارسال شود:

آماده نمودن فایل مورد نظر در قالب CD با فرمت PDF و ارسال آن به آدرس اصفهان، خیابان شریعتی بعد ار چهارراه پلیس، کوچه ۱۶ شرف الدین، کوچه ورپشتی پلاک ۵۷
کد پستی: ۸۱۷۳۹۴۵۷۸۰

کلیه مدارک و مستندات مورد نیاز را حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۶/۱۵ ارسال نمائید لازم به ذکر است اعلام آمادگی بصورت رسمی توسط نامه مشخص گردد.

 ارائه مدارک و سوابق هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
در صورت نیاز به اطلاعات بازرگانی با شماره تلفن ۳۶۲۸۷۶۲۲ داخلی ۱۷۹۹ آقای جواد نظری اطلاعات فنی با آقای مجید محمودی شماره داخلی ۱۸۱۱ تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر