بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
تعدیل منفی سودآوری در این مرغداری دیده شد؛

جوجه‌های دردسر ساز و شناسایی زیان "زماهان"

از مهمترین نکات صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت می‌توان به شناسایی زیان ناخالص ۱۰۱ میلیارد ریالی ناشی از فروش جوجه‌های یکروزه اشاره کرد.
کد خبر : ۲۲۵۹۹۵

جوجه های دردسر ساز و شناسایی زیان

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علیرغم آنکه در روز‌های گذشته بسیاری از تازه واردان و حتی فعالان قدیمی بازار از عدم وجود حباب قیمتی و انتهای اصلاح قیمتی برخی نماد‌های مورد علاقه سفته‌بازان صحبت به میان می‌آورند، اما صورت‌های مالی منتشر شده شرکت‌ها در روز‌های اخیر و اعلام تعدیل منفی سودآوری بسیاری از شرکت‌ها نشان از احتمال بالای ادامه اصلاح خواهد داشت.

جوجه های دردسر ساز و شناسایی زیان

کاهش چشمگیر فروش تخم مرغ‌های نطفه‌دار در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و البته فروش جوجه‌های یکروزه و شناسایی زیان ناخالص چشمگیر از مهمترین نکات صورت‌های مالی منتشره این شرکت در این مدت است.

جوجه های دردسر ساز و شناسایی زیان

از مهمترین نکات صورت‌های مالی منتشر شده این شرکت می‌توان به شناسایی زیان ناخالص ۱۰۱ میلیارد ریالی ناشی از فروش جوجه‌های یکروزه اشاره کرد که از اصلی‌ترین عوامل تحقق زیان این شرکت در ۶ ماهه نخست سال نیز است.

در مجموع این شرکت با تحقق ۳۹ میلیارد ریال زیان خالص و ۹۹ ریالی به ازای هر سهم بیش از پیش سهامداران خود را در معرض ریسک سرمایه گذاری قرار داد. حال باید دید که آیا در روز‌ها و ماه‌های آتی همچنان شاهد افت قیمت سهام این شرکت خواهیم بود و یا خیر؟

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تجدید ارزیابی دارایی‌ها و قیمت‌هایی که غیرواقعی‌تر می‌شود؛

"زماهان" با زیان ۵۸میلیارد ریالی به ارزش ۲۱.۰۰۰ میلیارد ریال رسید

با برگزاری مجمع شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان؛

"زماهان" به مجمع رفت

حضور سهامداران شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان؛

"زماهان" سهامداران را فراخواند

ارسال نظر