بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
سیمان خاکستری پرچم دار تولید و فروش شد؛

رشد ۵۶درصدی فروش "سشمال" در یک‌سال

آمار‌های فروش این سیمان‌ساز حاکی از رشد ۵۶ درصدی فروش نسبت به سال گذشته بوده ضمن آنکه میزان تولید مردادماه به نسبت مرداد سال‌گذشته، ۲۴ درصد افزایش پیدا کرده است.
کد خبر : ۲۲۶۰۴۶

رشد 56 درصدی فروش

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، در گزارش یک ماهه منتهی به مردادماه سیمان شمال با نماد "سشمال" فروش ۹۵.۰۰۴ تن از محصولات این شرکت درآمد ۲۳۶ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریالی ایجاد کرده که نسبت به ماه قبل گذشته افت ۲درصدی را تجربه کرده است.

لازم به ذکر است که تعداد تولید این شرکت سیمانی نسبت به گزارش ماه قبل ۱۰درصد افزایش پیدا کرده است.

رشد 56 درصدی فروش

تولید این شرکت متمرکز بر روی دو محصول "سیمان خاکستری" و "سیمان سفید" بوده که سیمان سفید بیشترین نرخ فروش را در گزارش ارائه شده، داشت.

بر اساس این گزارش، سیمان خاکستری در طی دو ماه اخیر بیشترین تعداد تولید و فروش را داشته است.

"سیمان شمال" از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۱ مرداد ۱۳۹۹، تعداد ۶۶۰ هزار و ۲۳۷ تن از محصولات خود را با درآمد ۱۳۵۹ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال ایجاد کرده که این مبلغ فروش نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۳۱ درصد افزایش پیدا کرده است، اما میزان تولید و میزان فروش در مقایسه با  سال گذشته تغییر محسوسی نداشته اند.

در گزارش مرداد سال قبل این شرکت، رشد ۵۶ درصدی در فروش آن نسبت به مرداد ماه امسال دیده می‌شود. همچنین تعداد تولید آن نسبت به مرداد سال گذشته ۲۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

فروش محصولات شرکت سیمان شمال نسبت به تولید آن، در سطح بالاتری قرار دارد. این شرکت علاوه بر فروش تولیدات خود از محصولات انبار شده خود درصد قابل توجهی را به فروش می‌رساند. همچنین روند صعودی تولید و فروش محصولات سیمانی این شرکت از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه در نمودار زیر کاملا مشهود است.

رشد 56 درصدی فروش

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر