بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
این شرکت در گزارش یک‌ماهه از تولید صادراتی خود می‌گوید؛

رشد ۱۵درصدی درآمد صادراتی "شاملا"

این شرکت معدنی، از ابتدای سال مالی تا آخر مردادماه، درآمدی معادل ۱۲۹۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال ایجاد کرده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۱۵درصد افزایش پیدا کرده است.
کد خبر : ۲۲۶۲۴۹

رشد 15 درصدی درآمد صادراتی شاملا

به گزارش گروه تحقیق و بررسی بورس نیوز، شرکت معدنی املاح ایران با نماد "شاملا" در گزارش یک ماهه خود منتهی به ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ آورده است که ۲۰ هزار و ۷۵۲ تن از محصولات و معدنی این شرکت در مردادماه سال جاری به فروش رفت که درآمد حاصل از فروش این محصولات، ۲۶۷ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال عنوان شده است.

همچنین در گزارش تفکیکی برای فروش داخلی و فروش صادراتی ذکر شده که درآمد فروش صادراتی این شرکت در مردادماه، نسبت به ماه گذشته ۱۵درصد افزایش و فروش داخلی آن نیز با رشد ۸درصد همراه بوده است.

رشد 15 درصدی درآمد صادراتی شاملا

این شرکت معدنی، از ابتدای سال مالی تا آخر مردادماه؛ درآمدی معادل ۱۲۹۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال ایجاد کرده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۱۵درصد افزایش پیدا کرده است.

رشد 15 درصدی درآمد صادراتی شاملا

تعداد فروش شاملا در مرداد امسال، معادل ۲۰ هزار و ۷۵۲ تومان بوده که نسبت به مرداد سال قبل حدود ۸ درصد افزایش پیدا کرده است همچنین طبق این گزارش‌ها شاهد افزایش ۴۵ درصدی درآمد این شرکت  بوده است.

"شاملا" با سرمایه ثبت شده ۴۲۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ مبلغ ۱,۰۲۹,۵۲۲ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد رشد داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر