بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
آمارهای پتروشیمی شازند، زیر ذره‌بین رفت؛

رقابت تنگاتنگ محصولات اصلی "شاراک"

«شاراک» با سرمایه ثبت شده ۸,۰۶۴,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ مبلغ ۳,۱۳۵,۴۱۰ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.
کد خبر : ۲۲۶۲۵۹

رقابت تنگاتنگ محصولات اصلی

گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی شازند "شاراک" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به ۹۹.۰۴.۳۱، فروش محصولات داخلی خود را مبلغی بالغ بر ۴هزار و ۴۵۳میلیارد و ۳۲۴میلیون ریال ارائه کرده و همچنین در این بین، در فروش‌های داخلی بیشترین میزان تعداد فروش در سبد محصولات "شاراک" از آن محصول تولیدی «پلی پروپیلن» با ۵۵۴۱ تن ثبت شده است.

در پی این گزارش، محصول پلی پروپیلن در گزارش‌های ماهانه این شرکت در ۴ماهه سپری شده، در صدر تعداد فروش این شرکت حضور پر رنگی داشته و در دوماه تیر و خرداد ۹۹، محصولات «پلی پروپیلن» و «پلی اتیلن سنگین» رقابتی تنگاتنگ را در تعداد فروش داشتند.

فروش محقق شده چهارماهه نخست به بیش از ۲۱ هزار و ۶۱۴ میلیارد ریال رسیده است.

میزان فروش داخلی در تیرماه ۹۹، به مقدار ۴۸.۲۱۹ تن را داشته که در مقایسه با خردادماه به میزان ۱۰درصد افزایش فروش را برای "شاراک" به ثمر رسانده است.

این شرکت در دوره مشابه خردادماه خود، میزان فروش محصولات داخلی خود را مبلغ ۳ هزار و ۷۴۷ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال به ثبت رسانده و از این رو در تیر ماه ۹۹، حدود ۱۹ درصد رشد را به همراه خود داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۱۳درصد رشد تولید در جیب پتروشیمی جاده شازند؛

خرداد طوفانی سرآغاز رشد اتیلن "شاراک"

فروش ۴ماهه شرکت به ۲۱هزار و ۶۱۴میلیارد ریال رسید؛

رشد ‎۳درصدی نرخ فروش یکساله "شاراک"

افت ۱۳ درصدی سودآوری از دل پتروشیمی جاده شازند؛

سود ۱.۳۷۶ ریالی "شاراک" به ازای هر سهم

ارسال نظر