بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
باردیگر خرید سهام دولت تا سقف ۵۰ میلیون ریال در پذیره نویسی واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) "پالایشی یکم" تنها با ثبت کد ملی و بدون مراجعه حضوری از امروز در اپلیکیشن ۷۲۴ امکان پذیر است.
کد خبر : ۲۲۶۲۷۵

به گزارش بورس نیوز، نصب اپلیکیشن ۷۲۴ به علاقمندان به سرمایه‌گذاری در بازار بورس، این فرصت را می‌دهد که در در راستای طرح جدید وزارت اقتصاد به نمایندگی از دولت، با سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های معتبر پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت تهران در رشد و شکوفایی آن‌ها سهیم باشند.
مطابق این طرح اعلام شده، و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، پذیره‌نویسی این واحد‌ها در قالب ETF دوم از طریق اپلیکیشن ۷۲۴ به سادگی و بدون حضور افراد، امکان‌پذیر است.
با این روش دسترسی مردم به بازار سرمایه ساده‌تر می‌شود و مردم به‌خوبی در جریان رشد و نوسانات مثبت سرمایه‌گذاری در صنایع درآمدزای دولتی قرار می‌گیرند؛ و رویارویی با تاثیرات مثبت این سرمایه‌گذاری به ایرانیان کمک می‌کند تا در رشد بازار شریک و از سود‌های آن بهره‌مند شوند.
علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این طرح فقط کافی است با انتهاب گزینه «عرضه سهام دولت۲» در اپلیکیشن ۷۲۴ سهام ارائه شده را بدون نیاز به کد بورسی و تنها با وارد کردن کد ملی با خیال راحت و مطمئن بخرند.
مطابق این طرح متقاضیان حقیقی سرمایه‌گذاری در ETF دوم با احتساب ۲۰٪ تخفیف ارایه شده می‌توانند تا سقف ۵۰میلیون ریال سرمایه‌گذاری کنند.
البته سرمایه‌گذارانی که در ETF اول سقف خرید خود را تکمیل کرده باشند در ETF دوم امکان سرمایه‌گذاری تا ۳۰ میلیون ریال را دارند.
این پذیره‌نویسی برای اتباع ایرانی و بدون محدودیت سنی از امروز ۵ شهریورماه تا پایان روز ۱۹ شهریور ماه ادامه دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با تایید بانک مرکزی از امروز اجرا شد؛

استعلام و تایید چک از سامانه صیاد در اپلیکیشن ۷۲۴

با تایید بانک مرکزی از امروز اجرا شد؛

استعلام و تایید چک از سامانه صیاد در اپلیکیشن ۷۲۴

ارسال نظر