بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش بینی می‌کنیم در این مرحله به حدود ۷۰۰ هزار مستأجر وام‌های ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومانی ودیعه پرداخت شود.
کد خبر : ۲۲۶۴۲۷

به گزارش بورس نیوز، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درخصوص جدیدترین وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن به مستأجران اظهار کرد: بر اساس مصوبه پس از ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن امتیاز بندی شدند و به‌عنوان نمونه مستأجر کارگر دارای ۳ فرزند و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی بالاترین امتیاز را دارد.

وی با بیان این‌که برخی متقاضیان دو امتیاز ویک امتیاز دارند، افزود: امتیازبندی متقاضیان وام ودیعه انجام شده و تاکنون وام ۱۳۰ پرونده پرداخت شده است.

وی با تاکید بر این‌که هیچ مشکلی در پروسه دریافت وام ودیعه برای مستأجران وجود ندارد و سرعت اجرای این برنامه مناسب است، تصریح کرد: هفته جاری گروه‌های جدید مشمول دریافت وام ودیعه مسکن خواهند شد که اطلاع‌رسانی‌های لازم در این‌باره انجام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که پرونده بیش از ۲۰۰ هزار مقاضی وام ودیعه مسکن آماده ارسال به سیستم بانکی است که به زودی این کار را انجام خواهیم داد، گفت: مطابق مصوبه مستأجران به صورت گروه، گروه به بانک معرفی می‌شوند.

محمودزاده با اشاره به این‌که پرونده حدود ۵۰ هزار نفر در کارتابل بانک‌هاست، اضافه کرد: پیش بینی می‌کنیم در این مرحله به حدود ۷۰۰ هزار مستأجر وام‌های ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومانی ودیعه پرداخت شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر